کد خبر: ۲۱۶۲۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۶

70 هزار مشتری از خدمات شبکه آزمایشگاهی استفاده می‌کنند؛

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال جاری، 70 هزار مشتری از خدمات آزمایشگاهی استفاده کرده‌اند. این کار گامی بزرگ برای توسعه صنعت آزمایشگاهی است.

به گزارش« نبض فناوری» رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره تعداد خدمات و مشتریان این شبکه، گفت: آمارها نشان می‌دهد که 70 هزار و 586 مشتری از خدمات شبکه استفاده کرده‌اند. مشتریانی از بخش خصوصی، دولتی، آزمایشگاهی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و فعالان این حوزه.

وی افزود: شبکه از سال 93 تاکنون در تلاش بوده که طیف وسیعی از خدمات را به متقاضیان ارائه کند. مشتریانی که تعداد آنها از 24 هزار و 275 نفر در سال 93 به 70 هزار و 586 نفر در سال 99 رسیده و جهشی قابل توجه یافته و به اوج خود رسیده است.

اسدی‌فرد با اشاره به خدمات ارائه شده توسط هر بخش، بیان کرد: بیشترین سهم ارائه خدمات به بخش خصوصی با 1 میلیون و 439 هزار و 149 خدمت تعلق گرفته است. پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقات نیز با 399 هزار و 406 خدمت در رتبه بعدی ایستاده‌اند. سهم دانشگاه‌های کشور نیز از ارائه این خدمات، 331 هزار و 782 خدمت را به نام خود ثبت کرده‌اند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین گفت: طبق آخرین آمارهای احصا شده در این حوزه، در یک سال گذشته 2 میلیون و 180 هزار و 471 خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی