کد خبر: ۲۲۰۵۷
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

شش کد مخفی آیفون چیست؟

کدهای مخفی برای تلفن آیفون وجود دارد که برخی از آن ها برای دارندگان گوشی های اپل مفید هستند.

مریم سوملایر

به گزارش «نبض فناوری»،  آیا می دانستید که اپل به آیفون هفت کد مخفی داده است؟ Sun لیستی از این کدهای مخفی را منتشر کرد و دقیقاً کار آنها را شرح می دهد. کدهای قابل اجرا در آیفون می توانند در وقت شما در جستجوی اطلاعات یا فعالسازی برخی ویژگی های آیفون صرفه جویی کنند.

بسیاری از شما دقیقاً می دانید که IMEI چیست. شناسه تجهیزات بین المللی تلفن همراه یک شناسه منحصر به فرد برای تلفن شما است. اگر تصمیم دارید قفل دستگاه خود را برای پیوستن به شرکت مخابراتی دیگر باز کنید باید این شماره را در اختیار داشته باشید. اگر تلفن شما گم شده یا به سرقت رفته باشد این شماره از شما خواسته می شود زیرا می توانید از آن برای خاموش کردن توانایی تلفن برای برقراری تماس استفاده کنید. برای به دست آوردن شماره IMEI آیفون خود، روی *#06# با استفاده از صفحه کلید مجازی ضربه بزنید و شماره روی صفحه ظاهر می شود. راه دیگری برای دریافت شماره IMEI وجود دارد. به Settings > General > About  بروید و به Physical SIM بروید و در آن قسمت، شماره IMEI منحصر به فرد آآیفون را خواهید یافت.

چگونه سیگنال 4G LTE بهتری پیدا کنید؟ کد *3001#12345#* را وارد کرده و دکمه سبز ارسال تماس را فشار دهید. یک منوی مخفی ظاهر می شود و به شما می گوید روی LTE و Serving Cell Meas  ضربه بزنید. هرچه عددی که در بالای صفحه نمایش داده می شود به صفر نزدیک شود، سیگنال شما قوی تر است. حرکت دادن گوشی به اطراف باعث تغییر شماره می شود. "منفی 50" و "منفی 40" به معنی خدمات خوب و "منفی 140" به این معنی است که تلفن شما به هیچ وجه سرویس ندارد.

در ایالات متحده  تایپ *67 قبل از شماره گیری باعث می شود شماره شناسه تماس گیرنده روی تلفن گیرنده نمایش داده نشود. در خارج از ایالات متحده، شماره 31 # را امتحان کنید.

اگر می خواهید یک تماس ورودی را به شماره دیگری هدایت کنید، * 61 * را شماره گیری کنید و سپس شماره تلفن مورد نظر را برای تماس ها ارسال کنید. سپس روی کلید # و دکمه شماره گیری سبز ضربه بزنید. برای هدایت تماس ورودی در صورت عدم دسترسی به iPhone ، * 62 * را شماره گیری کنید و سپس شماره تلفن مورد نظر را برای تماس ها ارسال کنید. سپس روی کلید # و دکمه شماره گیری سبز ضربه بزنید. برای هدایت تماس در مواقعی که خط مشغول است، * 67 * را شماره گیری کنید و سپس شماره تلفن مورد نظر را برای تماس ها ارسال کنید. سپس روی کلید # و دکمه شماره گیری سبز ضربه بزنید.

می توانید در هر زمان با شماره گیری همان شماره و زدن دکمه سبز، هدایت تماس را غیرفعال کنید.

اکثر کدها روی مدل های قدیمی iPhone و نسخه های جدیدتر کار خواهند کرد.

می توانید با فشار دادن * 33 * به همراه PIN، کلید # و دکمه شماره گیری سبز، از تماس دیگران با iPhone خود جلوگیری کنید. اگر iPhone خود را به کسی قرض دهید اما مایل نباشید با تلفن تماس بگیرد، مفید خواهد بود.

برای فعال کردن ویژگی انتظار مکالمه، *43# را شماره گیری کنید و سپس روی دکمه شماره گیری سبز رنگ کلیک کنید. با انجام مجدد همان فرآیند می توانید انتظار تماس را غیرفعال کنید.

نبض فناوری این نوید را می دهد که این کدها فقط برای جدیدترین مدل های iPhone طراحی نشده اند و برخی از این کدها با نسخه های قدیمی دستگاه کار خواهند کرد. مکان شما نیز تعیین می کند که کدام یک از کدها با دستگاه شما کار می کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
این کدها، کدهای اپراتوری هستند و ربطی به آیفون ندارند.
به جز کد شماره سریال بقیه شون باید با اپراتور چک بشن.
اصلا کدهای مخفی نیازی به فشار دکمه سبز در انتها ندارند!!!!!
3
0
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی