کد خبر: ۲۲۱۸۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

نحوه اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11

مایکروسافت رسماً پشتیبانی از برنامه های اندروید را برای Windows 11 Insider Preview کلید زد. این پشتیبانی در حال حاضر برای کاربرانی که در کانال Windows Insider Beta ثبت نام کرده اند در حال اجرا است.

به گزارش« نبض فناوری»، برنامه های Android در برنامه Windows Insider از طریق فروشگاه App Amazon در دسترس است و تا کنون، فقط 50 برنامه در کاتالوگ موجود است. مایکروسافت تأیید کرده است که به مرور زمان برنامه های بیشتری را به نسخه های آینده Insider اضافه خواهد کرد.
بنابراین اگر درباره نحوه اجرا و عملکرد برنامه های اندروید در ویندوز کنجکاو هستید مراحل زیر را باید دنبال کنید:

1: به کانال بتا Windows Insider Program بپیوندید

اگر شما بخشی از Windows Insider Program نیستید، باید با رفتن به قسمت Settings -> Update and Security -> Windows Insider Program در آن ثبت نام کنید.
پس از ثبت نام در برنامه، از شما خواسته می شود که حساب Microsoft خود را پیوند دهید و کانال را انتخاب کنید. بنابراین، اطلاعات حساب خود را وارد کرده و کانال Beta را انتخاب کنید.


2: رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و به روز رسانی را نصب کنید

پس از ثبت نام ، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و سپس به قسمت Update and Security بروید تا آخرین نسخه بتا ویندوز 11 را دریافت کنید. آن را نصب کرده و سپس منتظر بمانید تا مراحل تکمیل شود.

3: Amazon App Store را باز کرده و برنامه های Android را بارگیری کنید


رایانه خود را مجدداً راه اندازی مجدد کنید و سپس روی Windows Store کلیک کنید. Amazon App Store را بارگیری کنید و برنامه اندروید را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید.

تمام  رایانه ویندوز 11 شما اکنون از برنامه های اندروید پشتیبانی می کند. فقط این که در حال حاضر انتخاب برنامه بسیار محدود است و ما انتظار داریم که مایکروسافت به محض رسیدن این ویژگی در ساخت نهایی آن را برطرف کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی مرادی
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
آمازون اپ استوری تو مایکروسافت استوری وجود نداره!
1
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی