کد خبر: ۲۲۱۹۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

ردمی دو تلویزیون از سری Smart TV X 2022 را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی کرد

ردمی از دو تلویزیون هوشمند جدید از سری Smart TV X 2022 در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی رونمایی کرد. هر دو دستگاه پنل ۱۲۰ هرتزی و قابلیت‌هایی دارند که برای تماشای مسابقات ورزشی و گیمینگ آماده شده‌اند. تیم ایکس باکس چین استفاده از این تلویزیون‌ها را به کاربران خود توصیه کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، محصولات جدید ردمی از درگاه HDMI 2.1 بهره می‌برند و به لطف فناوری FreeSync Premium، نرخ نوسازی متغیر دارند. تلویزیون‌های مدل X 2022 از حالتی ویژه برای تاخیر پایین پشتیبانی می‌کنند که سیستم در آن به‌صورت خودکار به حالت گیمینگ می‌رود و تاخیر را به ۴ میلی‌ثانیه می‌رساند.


اگر در حال تماشای ویدیو یا تلویزیون باشید، سیستم ردمی تصویر را به نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه تبدیل می‌کند. رزولوشن صفحه در دو تلویزیون جدید این شرکت ۴K است و با HDR و دالبی ویژن سازگاری دارد. این محصولات ۹۴ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و با deltaE = 2 کالیبره رنگی مناسبی ارائه می‌کنند.


ردمی تلویزیون‌های هوشمند خود را با MIUI for TV 3.0 به بازار می‌فرستد. قلب تپنده این دو دستگاه پردازنده‌ای با چهار هسته Cortex-A73 به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این خانواده از بلندگوهای ۱۲.۵ واتی استفاده کرده و از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.


میکروفن تلویزیون‌های ردمی قادر است صدای شما را تشخیص دهد و با فرمان‌های صوتی کار کند. هر دو مدل بدنه تمام فلزی دارند و حتی پایه آن‌ها فلزی است. این محصولات با دو درگاه USB و سه درگاه HDMI به بازار می‌آیند. ردمی Smart TV X 2022 از تاریخ ۸ آبان در چین عرضه می‌شود. قیمت مدل ۵۵ اینچی این دستگاه حدود ۴۲۰ دلار و مدل ۶۵ اینچی آن حدود ۵۵۰ دلار خواهد بود.

ردمی اواخر پارسال از نسل قبلی تلویزیون‌های هوشمند سری Smart TV X با قیمت پایه ۴۵۰ دلار پرده برداشته بود.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی