کد خبر: ۲۲۲۸۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۵

علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت چیست؟

حدود 11 صبح امروز گزارشاتی از سراسر کشور مبنی بر کار نکردن کارت‌های سوخت دریافت شده است. اما علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت چیست؟

به گزارش «نبض فناوری»، از امروز صبح دستگاه‌های کارت‌خوان‌ سوخت به دلیل مسائل نرم‌افزاری و مستهلک شدن تجهیزات به مشکل برخورده‌اند و افراد نمی‌توانند با استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت خود، بنزین، گاز و یا گازوئیل دریافت کنند. اما علت اختلال در سیستم دریافت کارت سوخت چه چیزی است؟

امیر رضانواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور خبر از اختلال در سامانه سوخت داد. وی در ادامه گفت که آنها امید داشتند تا بتوانند این مشکل را بعد از نیم ساعت الی یک ساعت برطرف کنند اما همچنان مردم با مشکل سوخت گیری مواجه هستند.

به گفته امیر رضانواز، همه متخصصین شرکت پخش فراورده‌های نفتی جلسه‌ای فوری تشکیل داده‌اند تا این مشکل را برطرف کنند. او در ادامه بیان کرد:

فعلا تا زمانی که مشکل برطرف شود، امکان سوخت گیری بنزین آزاد 3 هزار تومانی به صورت دستی و نفت گاز 600 تومانی وجود دارد تا مردم بیش از حد در صف‌ها نمانند و محل سوخت گیری‌ها شلوغ نشود.

علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت چیست؟

به گفته سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت همچنان مشخص نیست و وی تنها گفت که علت کار نکردن کارت های سوخت به مشکلات نرم افزاری برمی‌گردد. او ادامه داد:

در 8 سال گذشته بر اثر بی توجهی‌هایی که به موضوع سامانه هوشمند سوخت شده است، این دستگاه‌های سوخت گیری کاملا مستهلک شده‌اند و یک جمعیت عظیمی در حال ارائه خدمات از این دستگاه‌ها هستند که اینها را فعال نگه دارند. حال ظاهرا مشکل نرم افزاری نیز به این معضل اضافه شده است.

او ادامه که هم موضوع به روز رسانی و هم موضوع مشکل نرم افزاری در حال پیگیری است اما هیچ پیش بینی در خصوص زمان رفع مشکل وجود ندارد. در انتها، وی از مردم عزیز خواهشمند شد تا صبور باشند و در صورت عدم نیاز به سوخت، به پمپ‌بنزین‌ها مراجعه نکنند.

منبع/تکراتو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علیرضا
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
آقا شجاع باشید و مرد ومردانه بگویید که حمله سایبری در کار بوده است . این قدر مردم را ساده لوح فرض نکنید
1
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی