کد خبر: ۲۲۲۹۷
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل‌ها

موزه ملی علوم و فناوری ایران در طول هفته و به غیر از روزهای تعطیل، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان به علم و فناوری است.

به گزارش« نبض فناوری»، بنا بر تصویب شورای موزه مبنی بر بازگشایی این مجموعه، درهای این موزه به روی علاقه‌مندان و مخاطبان باز است و افراد می‌توانند به صورت انفرادی و گروهی (به صورت محدود) از گالری‌های موزه ملی علوم و فناوری بازدید کنند.

بر اساس این گزارش، با توجه به روند مداوم بیماری ناشی از کرونا و حفظ سلامت افراد، پذیرش مخاطب از سوی موزه به صورت تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌پذیرد و بازدیدکنندگان نیز موظف به رعایت این پروتکل‌ها هستند.

فعالیت موزه ملی علوم و فناوری ایران روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بوده و در حال حاضر گالری‌های کهن‌بوم، ابزار نجوم کهن، ابزار جراحی کهن، مورس تا موبایل و نور (اپتیک) آماده بازدید علاقه‌مندان است.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، علاقه‌مندان به بازدید از این موزه می‌توانند به صورت حضوری به ساختمان موزه مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از طریق سامانه رزرو بازدید به آدرس https://www.inmost.ir/booking/ زمان بازدید خود را رزرو کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های   ۰۲۱۶۶۷۲۴۶۹۴ و ۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۷ تماس گرفته یا به وب‌سایت موزه به آدرس https://inmost.ir/ مراجعه کنند.

 
منبع:ایسنا
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی