کد خبر: ۲۲۳۰۲
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۰

درگیری کارکنان فیسبوک بر سر رسانه Breitbart بالا گرفت

مدیران و کارمندان شرکت فیسبوک به دلیل نقض اطلاعات در رسانه Breitbart با یکدیگر درگیر شدند.

 به گزارش« نبض فناوری»، به نقل ازengadget؛ فیسبوک مدت‌ها است که متهم به بازی در  طیف‌های مختلف سیاسی است. گزارش‌های فاش شده وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که مدیران و کارکنان فیسبوک بار‌ها بر سر   محتوا‌های محافظه کارانه، به ویژه رسانه‌هایی مانند Breitbart، با یک‌دیگر درگیر شده اند.

کارمندان استدلال می‌کنند که فیسبوک، Breitbart ، را از منتشرکننده های اخبار موثق حساب می‌کند. یک کارمند درباره نقض اطلاعات رسانه Breitbart گفت:" فیسبوک نه تنها به سخنان کارمندانش مبنی بر نقض اطلاعات غلط از سوی این رسانه گوش نمی‌کرد، بلکه ازBreitbart حمایت نیز می‌کرد. کارکنان این شبکه اجتماعی  ادعا می‌کنند که رسانه مذکور به عوامل نفوذی محافظه کار Diamond و Silk اجازه می‌دهد تا از تجزیه و تحلیل اطلاعات غلط جلوگیری کنند.

درگیری کارکنان فیسبوک بر سر رسانه Breitbart

مدیران فیسبوک در پاسخ به یک مجله درباره برنامه مذکور، موضع خود را حفظ کرده و افزودند:" ما رسانه Breitbart را بررسی کرده‌ایم این رسانه قوانین را رعایت کرده و اطلاعات غلط به مخاطب ارائه نمی‌کند.

شایان ذکر است، افشاگری‌های جدید فیسبوک، رضایت افراد در هر دو طرف سیاسی آمریکا را جلب نخواهد کرد. به طوری که یکی از لیبرال‌ها می‌گوید: "ما نگران گسترش ادعاهای دروغین فیسبوک هستیم". در حالی که جناح راست  آمریکا از آن حمایت می‌کند. آن‌ها همچنین بر اهمیت ابزار‌هایی برای محدود کردن خودکار دسترسی به اطلاعات غلط تاکید می‌کنند. مدیران فیسبوک می‌توانند با جلوگیری از اخبار جعلی، بدون نیاز به اطلاعات انسانی، بحث‌های داخلی را به حداقل برسانند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: فیسبوک Breitbart
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی