کد خبر: ۲۲۳۶۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اولین عکسهای لو رفته از کارت گرافیک مخصوص بازی اینتل+عکس

اولین عکس های لو رفته از کارت گرافیک Arc Alchemist اینتل منتشر شد.

به گزارش« نبض فناوری»، اینتل در حال ساخت کارت های گرافیک مخصوص بازی است که قرار است در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شود و ممکن است اولین نگاه خود را به کارت گرافیک بزرگ یعنی Arc Alchemist داشته باشیم. در ادامه برخی از تصاویر فاش شده را خواهید دید.

اولین عکسای لو رفته از کارت گرافیک مخصوص بازی اینتل

Arc برند جدید پردازنده گرافیکی اینتل است که برای رقابت با Nvidia GeForce و AMD Radeon طراحی شده است و Arc Alchemist اولین پردازنده گرافیکی در نقشه راه این شرکت است که برنامه ریزی شده است. این شرکت قبلاً Intel DG1 را برای آزمایش GPU waters ساخته بود، اما این کارت نسبتاً ضعیفی بود که مبتنی بر معماری گرافیکی Xe LP بود و مصرف‌کنندگان واقعاً نمی‌توانستند آن را بخرند. این کارت جدید بخشی از نقشه راه Xe HPG اینتل (پرقدرت/بازی) است و گفته می‌شود به لطف 512 واحد اجرایی (EU ) و 16 گیگابایت حافظه GDDR6 عملکردی مشابه Nvidia RTX 3070 ارائه می‌کند.

اولین عکسای لو رفته از کارت گرافیک مخصوص بازی اینتل

افشای اطلاعات نشان می‌دهد که اینتل ممکن است چندین نوع از پردازنده گرافیکی «DG2 » خود را نیز در دست اجرا داشته باشد، از جمله نسخه‌های سبک‌تر با 448EU، 384EU، 256EU یا کمتر از 128EU برای یک GPU سطح پایه. حتی این به طور قابل توجهی بیشتر از تعداد خوشه های هسته گرافیکی است که اینتل معمولاً در CPU های خود ادغام می کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی