کد خبر: ۲۲۴۴۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۳

حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه ربع‌رشیدی

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت مستقل در نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری ربع رشیدی ایران که طی روزهای ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه جاری در محل دائمی‌نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

به گزارش« نبض فناوری» نمایشگاه تخصصی ربع رشیدی، برای کمک به تجاری‌سازی فناوری‌ها، طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، معرفی توانمندی پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها و معرفی نیازمندی‌های فناورانه نهادها، دستگاه‌ها و بنگاه‌های تولید برگزار می‌شود.

این نمایشگاه استراتژیک مهم هر ساله در محل دائمی ‌نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار شده و شرکت‌های دانش بنیان برای عرضه فناوری‌ها، اختراعات و طرح‌های جدید خود در آن به رقابت می‌پردازند و بسترهای جدید همکاری را بین خود رقم می‌زنند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه، طرح‌ها، ایده‌های دانش محور، معرفی توانمندی‌های پژوهشی، فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها، ایجاد ارتباط دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری‌های فناورانه در ابعاد ملی و بین‌المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی ‌و فناوری و شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان، جذب سرمایه‌گذاری (داخلی و خارجی) برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان است.

به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است. میزان حمایت از هر شرکت دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های تایید شده، ۳۰ میلیون تومان در سال (حداکثر ۳ نمایشگاه) است تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی