کد خبر: ۲۲۶۰۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۰۷:۰۰

کدام ارزدیجیتال ارائه دهنده یک پروتکل جهانی برای گیمر‌ها است؟ | تیم توسعه دهنده ارز WAX

ارزدیجیتال وکس (WAX) ارائه دهنده یک پروتکل جهانی با بیش از ۴۰۰ میلیون گیمر است. کاربران و گیمر‌های این پلتفرم می‌توانند دارایی‌‎های گیمینگ خود را در یک بازار مجازی، به صورت غیر متمرکز، در ارتباط با یکدیگر معامله کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر در بازار فراز و نشیب زیادی همراه بودند که برخی از آن‌ها به دلیل تنوع صدر نشین بازار بودند. گفتنی است که هر روز ارز دیجیتال جدیدی متولد می‌شود و در حوزه خاصی از فناوری دیجیتال، فعالیت خود را آغاز می‌کند. در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را تحت عنوان ارز دیجیتال وکس برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

البته رشد رمز ارز‌ها به یک‌باره در سال‌های ۲۰۱۶ به بعد آغاز شد. در این بین ارز دیجیتال وکس نیز بر اساس بلاک چین و برای بهبود در تجارت الکترونیک، در سال ۲۰۱۷ پا به میدان رقابت با سایر ارز‌های دیجیتال گذاشت.
ارز دیجیتال وکس در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک بلاکچین هدفمند و نیز به منظور ایجاد سریعتر، ساده‌تر و مطمئن‌تر معاملات تجارت الکترونیکی برای هر یک از طرف‌های درگیر طراحی و در بازار منتشر شده است.

کدام ارزدیجیتال ارائه دهنده یک پروتکل جهانی برای گیمر‌ها است؟ | تیم توسعه دهنده ارز WAX

همچنین ارز دیجیتال وکس برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که بتوانند کالا‌های مجازی را به راحتی خرید و فروش کنند. همچنین تمامی کاربران می‌توانند با یک پردازش آسان و سریع همه مبادلات خود را انجام دهند.
یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این پلتفرم، ایجاد بستری مناسب برای خرید و فروش بازی‌های ویدئویی و مجازی است. به همین دلیل بیش از ۴۰۰ بازیکن آنلاین از این بستر استفاده می‌کنند و تمام دارایی‌های بازی‌های خود را از طریق این بازار غیرمتمرکز باهم تعامل می‌کنند.

ارز دیجیتال WAX چه زمانی متولد شد؟

باید یادآور شد که در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار بنیان‌گذاران WAX تصمیم به ایجاد این بستر برای خدمات الکترونیکی پیشرو کردند. اما فعالیت این پلتفرم تا دو سال معلق بود و در نوامبر ۲۰۱۹ مدیوس آن را خریداری کرد و WAX جان تازه‌ای گرفت. تیم مدیوس به عنوان مدیر وکس به دنبال این بود که کارایی بیشتری در فرصت‌ها ایجاد کند و با صرفه‌جویی در هزینه‌ها تجارت را پیش ببرد. به همین دلیل همکاری با دیجیتال وکس را آغاز کرد.

همچنین در حال حاضر وکس مجموعه‌ای از ابزرا‌های مبتنی بر بلاکچین طراحی کرده است که براساس آن‌ها پلتفرم منبع باز، بازار‌ها و توکن‌های غیر قابل شارژ بومی یا همان NFT ساخته شده است. این ابزار‌ها خدماتی برای پشتیبانی از تجارت الکترونیکی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به WAX، SSO و OAUTH اشاره کرد.

لازم به ذکر است که ارزدیجیتال وکس (WAX) ارائه دهنده یک پروتکل جهانی با بیش از ۴۰۰ میلیون گیمر است. کاربران و گیمر‌های این پلتفرم می‌توانند دارایی‌‎های گیمینگ خود را در یک بازار مجازی، به صورت غیر متمرکز، در ارتباط با یکدیگر معامله کنند. این بازار نیز آیتم‌ها و قیمت آن‌ها را نمایش می‌دهد و به عنوان یک دیتابیس (پایگاه داده ها) عمل می‌کند.

با وجود انواع و اقسام توکن‌ها در بازار ارز‌های دیجیتال، معاملاتی که در صرافی یا پلتفرم WAX انجام می‌گیرد و همچنین قیمت گذاری آیتم ها، همگی به واحد ارز دیجیتال WAXP، که نماد WAX است، انجام می‌گیرند. این موضوع، فرآیند توکنیزه کردن و مبادلات کالا‌های دیجیتال را برای ارز WAX فراهم می‌سازد.
توکن وکس بر اساس قرارداد‌های هوشمند Smart Contracts کار می‌کند و به کاربران خود امکان انجام مبادلات در محیطی امن و پایدار را ارائه می‌دهد. این توکن بر روی شبکه اتریوم بنا شده است و تحت شبکه ERC-۲۰ کار می‌کند.

تیم توسعه دهنده ارز WAX

اعضای اصلی تیم سازنده ارز وکس را ویلیام کوئیگلی (William E. Quigley) و جاناتان ینتیس (Jonathan Yantis) تشکیل می‌دهند که به ترتیب سمت‌های مدیر اجرای و مدیرعامل اصلی این پروژه را در اختیار دارند.

کدام ارزدیجیتال ارائه دهنده یک پروتکل جهانی برای گیمر‌ها است؟ | تیم توسعه دهنده ارز WAX
با توجه به سابقه‌ای که این افراد در این زمینه دارند، خیلی‌ها معتقدند که پلتفرم WAX در نوع خود بزرگترین بستر مبادله دارایی‌های دیجیتال برای گیمر‌ها است.
جاناتان ینتیس در سال ۱۹۹۷ از پیشگامان ساخت محصولات مجازی بوده است و ویلیام کوئیگلی پس از کار کردن بر روی پروژه و پلتفرم opSkins به مدت ۲ سال، پروژه ارز دیجیتال WAX و پلتفرم آن را اجرا کرد.

اهداف پروژه wax

هدف این پلتفرم استفاده از ظرفیت فعلی بازی‌های ویدئویی و ارائه یک بستر غیرمتمرکز به کاربران است تا بتوانند دارایی و محصولات (Skills) خود را مبادله یا خرید و فروش کنند. بنابراین، رمز ارز wax اولین بازار غیر متمرکز است که عمدتا بر بازی‌های ویدئویی و تجارت مجموعه‌های مجازی تمرکز دارد. علاوه بر این، وکس اولین پروتکلی است که در آن گیمر‌ها می‌توانند مالکیت دارایی و قابلیت‌های خود را بدون وابستگی به شرکت ارائه‌دهنده یا شبکه به طور واقعی در دست داشته باشند.
پروتکل WAX بستری منعطف برای ارائه معاملات رایگان و تراکنش‌های بدون کارمزد است؛ ایده‌ای که هدف آن افزایش نرخ مشارکت کاربران در بستر آن است.

ارز دیجیتال WAX چه آینده‌ای در پیش دارد؟

برای سرمایه‌گذاری مطمئن در یک بستر نیاز به آگاهی از شرایط پیش روی آن رمز ارز داریم. در این بین برای حضور و وارد کردن سرمایه در ارز دیجیتال وکس، آگاهی از چشم‌انداز آینده آن بسیار مهم است. البته برای سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت و دریافت سود نوسان قیمتی، دانستن قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال و میزان خرید و فروش‌های روز آن رمز ارز کفایت می‌کند. اما برای حضور بلندمدت و میان مدت در بازار یک رمز ارز، باید از شرایط آینده آن اطلاع به دست بیاوریم.

کدام ارزدیجیتال ارائه دهنده یک پروتکل جهانی برای گیمر‌ها است؟ | تیم توسعه دهنده ارز WAX

چند عامل مهم در ارز دیجیتال وکس وجود دارد که آن را متمایز می‌کند و آینده‌ای روشن از آن را نشان می‌دهد. این عوامل مواردی مانند معاملات سریع‌تر و آسان‌تر، ابزار‌های کاربردی در وکس، شرکای معروف و معتبر و سرعت عملکرد این پلتفرم است.

همه این عوامل در کنار هم موجی می‌شوند که بتوان به آینده پیش روی این ارز دیجیتال امیدوار بود. اما نباید فراموش کرد که موارد ذکر شده همه چیز نیست. به عبارت دیگر در بازار رمز ارز‌ها بیش از هر چیز، تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال اهمیت دارد. در نتیجه توصیه ما به شما یادگیری این موارد برای دریافت سود‌های بیشتر و امن‌تر در این فضای پرهیاهو است.

WAX در سال ۲۰۱۷ توسط متخصصان برجسته صنعت کریپتو راه‌اندازی شد. از آن زمان، این اولین پروتکل غیر متمرکز و ساخته شده از بلاک چین برای بازی‌های ویدئویی و تجارت الکترونیکی محسوب می‌شود. این پلتفرم امن‌ترین، سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای ایجاد، خرید و تجارت اقلام منحصر به فرد به شیوه‌ای منعطف و بدون هزینه است.

این پلتفرم خدمات میکروسرور سازگار با توسعه‌دهندگان و همچنین امکان ایجاد یک اکوسیستم برای علاقه‌مندان به بازی‌های الکترونیکی را ارائه می‌دهد. بنابراین، کاربران می‌توانند از بلاک‌چین وکس بدون هرگونه مشکلی جهت ساخت dApps‌های خود استفاده کنند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی