کد خبر: ۲۲۷۶۸
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

طراحی گلکسی S22 اولترا به سری نوت نزدیکتر از سری S است

حساب کاربری یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری UniverseIce در توییتر تصویری از گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را به اشتراک گذاشته است که انحنای لبه نمایشگر را به خوبی نشان می‌دهد.

به گزارش« نبض فناوری» به گزارش منابع آگاه بازار با انتشار تصویری ادعا می‌کند طراحی گلکسی S22 اولترا که انتظار می‌رود اوایل ۲۰۲۲ معرفی شود، شباهت بیشتری به سری نوت دارد تا سری S.

حساب کاربری یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری UniverseIce در توییتر تصویری از گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را به اشتراک گذاشته است که انحنای لبه نمایشگر را به خوبی نشان می‌دهد.

احتمالا گلکسی S22 نمایشگر ۶.۱ اینچی داشته باشد، در حالی که مدل پلاس از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد. نسخه اولترا نیز نمایشگر ۶.۸ اینچی دارد. در دو مدل اول گوشه‌های نمایشگر انحنای بیشتری دارند، اما مدل اولترا گوشه‌های تیزتری دارد. معمولا در سری S شاهد گوشه‌های خمیده هستیم، اما در سری نوت گوشه‌های تیز تری را می‌بینیم. این تصاویر شباهت نسخه اولترا به خانواده نوت را نشان می‌دهد و قلم S Pen هم گواه دیگری بر این ادعا است. قطعا طرفداران سری نوت با دیدن قلم S Pen در این مدل خوشحال می‌شوند.

 
 
 

شاید سری نوت دیگر تولید نشود، اما میراث آن را در گلکسی S22 اولترا مشاهده می‌کنیم. کهکشانی جدید سامسونگ به نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شوند. این دستگاه همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد. از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. چند ماه تا معرفی خانواده گلکسی S22 فاصله داریم و در این مدت باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدتری از آن‌ها باشیم.

پرچمدار جدید کره‌ای‌ها از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی‌اش احتمالا در کمتر از یکساعت بطور کامل شارژ خواهد شد. کره‌ای‌ها در زمینه سرعت شارژ می‌توانند با رقبای چینی‌شان رقابت کنند. تا زمان رونمایی از گوشی‌های جدید سامسونگ اطلاعات بیشتری به بیرون منتشر می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی