کد خبر: ۲۲۷۷۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰

افشای رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

مدت‌هاست منتظر رونمایی از گوشی گلکسی S21 FE 5G هستیم و تا به امروز گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن منتشر شده‌اند. حالا شاهد افشای اطلاعات بازاریابی این گوشی هوشمند که شامل رندرهای رسمی و همچنین مشخصات این دستگاه می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، اگرچه انتظار داریم در اوایل سال آینده میلادی سامسونگ از این گوشی هوشمندش رونمایی کند، اما حالا می‌توانیم با طراحی‌اش و همچنین مشخصات فنی کلیدی‌اش آشنا شویم. وب‌سایت «CoinBRS» تصاویر رسمی و مشخصات گلکسی S21 FE 5G را منتشر کرده است.

طبق اطلاعات اخیر، این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. سامسونگ همچنین برای این محصولش سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر درنظر می‌گیرد.

افشای رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه‌گانه هستیم که شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود و یک دوربین اولترا واید با یک دوربین تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. حذف دوربین تله‌فوتو و استفاده از دوربین تشخیص عمق بجای آن، کمی عجیب به نظر می‌رسد اما ظاهرا کره‌ای‌ها چنین رویکردی را انتخاب کرده‌اند.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که مشخصات دوربین در گزارش جدید، با آنچه در گذشته شنیده بودیم متفاوت است. اکثر شایعات اولیه به استفاده از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو اشاره کرده بودند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها برای آخرین بار تصمیم به تغییر مشخصات دوربین گرفته باشد.

افشای رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

گلکسی S21 FE 5G در کشورهای مختلف با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ به فروش می‌رسد و در بالاترین نسخه‌اش از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی این دستگاه هم برعهده یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

افشای رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

سامسونگ این گوشی هوشمندش را بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود در CES 2022 شاهد رونمایی از گلکسی S21 FE باشیم.

افشای رندرهای رسمی و مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی