کد خبر: ۲۲۷۸۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

اینستاگرام به کاربران پول می دهد

اینستاگرام اعلام کرده که در این مرحله به سازندگان Reels پول می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس گزارش‌ها، به برخی از کاربران تا سقف 35000 دلار برای ایجاد با استفاده از ویرایشگر ویدیوی TikTok-knockoff اینستاگرام پیشنهاد شده است.

بنا به گزارش‌ها، اینستاگرام به دنبال تشویق کاربران به ارسال محتوای بیشتر شبیه TikTok است و برای اینکار پاداش‌هایی برای سازندگان ریلز در نظر گرفته است.

یکی دیگر از علائم TikTok-ification Of All Things، Reels در سال 2020 به عنوان پاسخ فیسبوک به شوق کاربران در مورد ویدیوهای کوتاه راه اندازی شد. این ویژگی هر روز که می گذرد بیشتر و بیشتر شبیه به TikTok می شود: در روز جمعه، گزارش شد که Reels جلوه های تبدیل متن به گفتار و صوتی را نیز اضافه کرده است( ویژگی های دسترسی که به طور همه جانبه با TikTok مرتبط شده اند).

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا در ماه ژوئیه متعهد شد که تا سال 2022 یک میلیارد دلار بپردازد تا به سازندگان راه های جدیدی برای کسب درآمد برای محتوایی که در فیسبوک و اینستاگرام ایجاد می کنند، ارائه دهد. برای ریلز این پاداش‌ها بسیار متفاوت بوده است، به طوری که برخی از کاربران طبق گزارش‌ها تا 35000 دلار در ماه پیشنهاد می‌کنند(تا زمانی که ریلزهای آن‌ها 58.31 میلیون بازدید داشته باشند).

TechCrunch در روز جمعه، گزارش داد که مشاهده کرده‌اند که پرداخت‌های پیشنهادی تنها در ماه گذشته 10 برابر شده است. یکی از کاربران اینستاگرام با حدود 24000 فالوور به این سایت گفت که در صورت دریافت 1.7 میلیون بازدید در تمام ریلزهای ارسال شده در ماه گذشته، واجد شرایط دریافت جایزه تا 800 دلار در ماه گذشته هستند؛ این رقم برای 9.28 میلیون بازدید در این ماه به 8500 دلار افزایش یافت.

همانطور که TechCrunch اشاره می‌کند، تعیین معیارهای برای اینکه چه کسی چه مقدار پول به او پیشنهاد می‌شود، بسیار دشوار است. یکی از کاربران که 52000 فالوور دارد، گزارش داد که در عرض یک ماه تا 1000 دلار برای ریلزهایش پیشنهاد شده است، در حالی که به برخی از سازندگان همتایانش مبالغ بسیار کمتری پیشنهاد شده است.

اینستاگرام در ایجاد مشوق‌های نقدی به منظور ایجاد در پلتفرم خود به جای TikTok تنها نیست؛ یوتیوب و اسنپ‌چت هر کدام سرمایه‌های سازنده خود را در ماه‌های اخیر مستقر کرده‌اند و یوتیوب اعلام کرده است که تا سقف پرداخت خواهد کرد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی