کد خبر: ۲۲۸۵۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

کَلَک حذف پیام های واتساپ برای همه پس از مدت طولانی

واتساپ به دلیل ارائه ویژگی ها و قابلیت های جدید برای بهبود تجربه کاربرانش شناخته شده است. در حالی که ویژگی‌های زیادی مانند تماس صوتی و تصویری و غیره را معرفی کرده، یکی از ویژگی‌هایی که شاهد بهبود بوده، «Delete for Everyone» است. این ویژگی تنها تا 7 دقیقه بعد از ارسال پیام امکان پذیر است.

به گزارش «نبض فناوری»، اگر پیامی اشتباهی ارسال و بازه زمانی هفت دقیقه را رد کرده اید، دیگر نمی توانید آن را برای همه حذف کنید. با این حال، راه حلی وجود دارد که به شما امکان می دهد پیام های ارسال شده بیش از هفت دقیقه قبل را حذف کنید. با این راه‌حل که توسط نبض فناوری ارائه می شود می‌توان از محدودیت زمانی حذف سخت‌گیرانه تعیین‌شده توسط واتساپ فراتر رفت. این روش برای دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند و در اینجا نحوه حذف پیام‌هایی که در واتساپ تا 7 روز از آن می‌گذرد، آورده شده است.

پیام های WhatsApp را برای همه حذف کنید

برای شروع با این روش، باید هم Wi-Fi و هم داده های تلفن همراه دستگاه خود را غیرفعال کنید و مطمئن شوید که به اینترنت متصل نیست. اکنون باید به بخش Apps در قسمت تنظیمات بروید و به دنبال واتساپ باشید. از لیست، این برنامه را باز کنید و روی Force Stop ضربه بزنید تا برنامه مسدود شود و از اجرای آن جلوگیری شود.

مرحله بعدی این است که به بخش تاریخ و زمان در قسمت تنظیمات بروید و آن را مطابق با روز ارسال پیام تنظیم کنید. اکثر تلفن های هوشمند می توانند زمان را به صورت خودکار از ارائه دهنده شبکه دریافت کنند، بنابراین باید تنظیم خودکار تاریخ و زمان را به صورت دستی خاموش کنید. پس از این مرحله، باید همان مراحل معمول حذف پیام در واتساپ را دنبال کنید.

فقط پیامی را که می خواهید حذف کنید انتخاب و نگه دارید تا گزینه هایی مانند Delete for Me، Delete for Everyone و Cancel نمایش داده شود. با انتخاب Delete for Everyone پیام حذف می شود. اکنون می‌توانید به منوی تنظیمات برگردید تا Wi-Fi یا داده تلفن همراه را روشن کنید و تنظیمات تاریخ و زمان را نیز برگردانید.

با انجام این کار، پیامی که حذف کرده اید در واتساپ حذف می شود و عنوان " This message was deleted" را نشان می دهد. با استفاده از این روش می‌توانید پیام‌هایی را که اشتباهاً در واتس‌اپ ارسال می‌شوند، حتی پس از مدت هفت دقیقه‌ حذف کنید.

اخیراً واتساپ محدودیت هفت دقیقه ای برای حذف پیام ها را برای همه به یک ساعت افزایش داده است. این برای کسانی که می خواهند پیام های ارسال شده به پنجره چت اشتباه را تا یک ساعت حذف کنند مفید است.

به نظر می رسد که این شرکت در حال حذف محدودیت زمانی برای پیام های اشتباه ارسال شده است. حدس زده می‌شود که تنها پیام‌هایی که پس از عرضه این ویژگی ارسال می‌شوند، می‌توانند از این مزیت برخوردار شوند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
Alireza
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
شوخی بی مزه ای بود
0
0
مهدی
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
وقت بخیر وقتی تنظیمات ساعت وتاریخ راعقب میبریم واتس آپ اجرانمیشودپیام تاریخ وساعت تنظیم نیست ارسال میشود
0
0
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی