کد خبر: ۲۲۸۶۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۳

مدیرکل ردمی: زمان زیادی تا انتشار رابط کاربری MIUI 13 باقی نمانده است

حدود یک سال و نیم از زمان معرفی MIUI 12 می‌گذرد و حالا که تایید شده MIUI 13 تا پیش از پایان ۲۰۲۱ منتشر می‌شود، مسئولان شیائومی تبلیغ برای نسخه بعدی رابط کاربری خود را آغاز کرده‌اند و سعی دارند صحنه را برای عرضه این آپدیت آماده کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، مدیرکل برند ردمی به‌تازگی از انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition برای سومین گروه از محصولات این شرکت خبر داد و در انتها اعلام کرد که زمان زیادی تا انتشار MIUI 13 باقی نمانده است. با این حساب، پیش‌بینی می‌شود که نسخه بعدی MIUI در رویداد رونمایی از سری شیائومی ۱۲ در ماه دسامبر معرفی شود.

شیائومی پارسال MIUI 12.5 را در مراسم پرده‌برداری از می ۱۱ در انتهای دسامبر رونمایی کرد. در نتیجه، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که MIUI 13 هم در مراسم مشابهی برای پرچمداران آتی شیائومی معرفی شود. این نسخه قرار است بهینه‌سازی‌های زیادی نسبت به نسل قبلی رابط کاربری شیائومی داشته باشد.

مدیرکل ردمی: زمان زیادی تا انتشار رابط کاربری MIUI 13 باقی نمانده است

گفته می‌شود که اکثر مشکلات موجود در نسخه فعلی MIUI توسط MIUI Pioneer Group برطرف شده است. این گروه کمیته‌ای است که وظیفه حل مشکلات کاربران در رابطه با MIUI را برعهده دارد و گزارش کارهای خود را در Mi Community ارائه می‌کند.

از جمله قابلیت‌هایی که احتمالا به MIUI 13 اضافه می‌شود می‌توانیم به ویجت‌هایی شبیه iOS، جعبه ابزار هوشمند، دستیار دوربین سلفی، MIUI Pure Mode و قابلیت افزایش حافظه اشاره کنیم. قابلیت Front Camera Assistant یا دستیار دوربین سلفی در واقع شامل دو ویژگی است که یکی روشنایی نمایشگر را در زمان تصویربرداری افزایش می‌دهد تا در محیط‌های کم‌نور تصاویر واضح‌تری ثبت شود. دیگری فیلترهای زیبایی را در حین تماس‌های ویدیویی فعال می‌کند.

حالت Pure Mode هم برای افزایش ایمنی دستگاه اضافه می‌شود و با غیرفعال‌سازی امکان نصب اپلیکیشن از مراجع غیررسمی مثل فروشگاه اپلیکیشن شیائومی و گوگل پلی سعی می‌کند از ورود بدافزار به دستگاه‌ها جلوگیری کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی