کد خبر: ۲۲۹۳۳
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

ریلمی ظاهرا روی توسعه موبایل تاشو ارزان قیمت کار می‌کند

ریلمی احتمالا در سال ۲۰۲۲ از گوشی تاشو خود با فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد. مدیر بازاریابی شرکت چینی ضمن اشاره به این موضوع می‌گوید براساس استراتژی‌های این شرکت، انتظار می‌رود موبایل تاشو با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به گوشی‌های تاشو سامسونگ روانه بازار شود.

به گزارش «نبض فناوری»، خرید گوشی‌های تاشو با وجود قیمت بسیار زیاد آن‌ها همچنان برای بسیاری از مردم سخت است. برای مثال سامسونگ اخیرا از دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرده بود که برای خرید نسخه کوچکتر فلیپ حدود ۱۰۰۰ دلار باید هزینه کنید. اکنون به نظر می‌رسد ریلمی نیز به عنوان جدیدترین شرکت، قصد دارد در سال آینده گوشی تاشو خود را به بازار معرفی کند.

ریلمی ظاهرا روی توسعه موبایل تاشو ارزان قیمت کار می‌کند

مدیر بازاریابی ریلمی اخیرا در شبکه اجتماعی چینی ویبو ادعا کرد که گوشی‌های «تاشو و زیر نمایشگر» در سال جدید کامل‌تر خواهند شد. هر چند در این بیانیه به صورت مستقیم از عرضه گوشی‌های تاشو در سال آینده خبر نداده بود، اما ظاهرا شرکت چینی قصد دارد در سال جدید گوشی‌های تاشو خود به همراه فناوری دوربین زیر نمایشگر را روانه بازار کند.

تاکنون تعداد زیادی از شرکت‌های حوزه فناوری مانند ویوو و اوپو از قصد خود برای عرضه گوشی‌های تاشو در آینده صحبت کرده بودند. هرچند هنوز هیچ یک از این شرکت‌ها اخبار تازه‌ای درباره گوشی‌های تاشو اصلی خود منتشر نکرده‌اند، اما با وجود تصمیم ریلمی برای عرضه گوشی تاشو، به نظر می‌رسد شرکت‌های زیرمجموعه بی‌بی‌کی الکترونیکس تصمیم جدی برای این دسته از گوشی‌ها در آینده دارند.

ریلمی ظاهرا روی توسعه موبایل تاشو ارزان قیمت کار می‌کند

طبق شایعات منتشر شده، اوپو گوشی تاشو خود را که از نمایشگر اصلی ۷.۷ اینچی و نمایشگر بیرونی بسیار کوچکتر بهره می‌برد تا سال ۲۰۲۲ به تعویض انداخته است. ظاهرا ویوو نیز در حال توسعه دستگاه بزرگتری است که از نمایشگر اصلی ۸ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که ریلمی گوشی خود را با بهره‌مندی از چه مشخصاتی روانه بازار می‌کند.

اگر ریلمی واقعا قصد عرضه یک گوشی تاشو در سال ۲۰۲۲ را داشته باشد، وارد بازاری خواهد شد که هم اکنون تحت سلطه سامسونگ است. هرچند گلکسی زد فولد ۳ شیک‌ترین گوشی تاشو موجود در بازار است، اما همچنان از برچسب قیمت ۱۸۰۰ دلاری بهره می‌برد. ریلمی به طور سنتی با گوشی‌های پرچمدار خود، رقبای اصلی را آزار داده است و با استفاده از همین استراتژی در بازار گوشی‌های تاشو می‌تواند گزینه‌های جایگزین ارزان‌تری را برای مشتریان ارائه کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی