کد خبر: ۲۲۹۵۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰

تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی ای 33 را ببینید!

انتشار تصاویری از سخت‌افزارهای سامسونگ گلکسی ای 33 برخی از ویژگی‌های ساختار طراحی این گوشی را فاش کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، هفته گذشته رندرهای گوشی Galaxy A33 منتشر شد و زیبایی طراحی ظاهری این گوشی را به رخ رقیبان میان‌رده سامسونگ کشید. اما حالا،‌ تصاویری واقعی از گوشی سامسونگ گلکسی ای 33 منتشر شده و دوباره اخبار و شایعات پیرامون این گوشی را بر سر زبان‌ها انداخته است.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ Galaxy A33 عملکرد خوبی در بازار میان‌رده داشته باشد و به‌همین دلیل، جای خود را در لیست بهترین گوشی‌های 2022 ثبت خواهد کرد.

تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی ای 33

تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی ای 33 را ببینید!

در عکس‌های جدید از این گوشی سامسونگ، زاویه‌هایی از شاسی اصلی به نمایش گذاشته شده است. این عکس‌ها نشان می‌دهند که گلکسی ای 33 به جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری مجهز نیست.

با نگاه به این عکس‌ها متوجه می‌شوید که Galaxy A33 به پورت USB-C و اسپیکر در لبه پایینی خود مجهز شده است. سینی نصب سیم‌کارت نیز در لبه بالایی گوشی قرار دارد. محل نصب دوربین‌ها شبیه به همان چیزی است که رندرها مشاهده کردیم؛ البته این عکس‌ها مشخص نمی‌کنند که گلکسی ای 33 دقیقا چند سنسور و لنز دوربین خواهد داشت.

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی ای 33 به چهار دوربین در پنل پشتی خود مجهز خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که دوربین سلفی این گوشی در یک ناچ Infinity-U روی نمایشگر قرار می‌گیرد.

تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی ای 33 را ببینید!

تاریخ رونمایی از گلکسی A33

سامسونگ هنوز برنامه دقیقی برای رونمایی از این گوشی ندارد؛ اما اگر بخواهد تاریخی برای آن مشخص کند،‌ احتمالا فوریه 2022 (بهمن ماه) را برای رونمایی از گوشی میان‌رده خود انتخاب خواهد کرد. یعنی تقریبا در همان بازه زمانی که گوشی‌های سری گلکسی S22 را روانه بازار می‌کند.

سایر مشخصات گلکسی ای 33

تا به حال اخبار مختلفی از این گوشی منتشر شده و گفته می‌شود که یک نمایشگر 6.4 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و تنوع رنگی مشکی، آبی روشن، نارنجی و سفید اشاره کرد.

تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی ای 33 را ببینید!

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی