کد خبر: ۲۳۰۰۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۰

شیائومی 12X با نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در راه است

شیائومی برای رونمایی از گوشی‌های سری ۱۲ آماده می‌شود و به نظر می‌رسد این خانواده اعضای زیادی داشته باشد. یکی از این محصولات شیائومی ۱۲X نام دارد که حالا برخی مشخصات کلیدی‌اش افشا شده‌اند.

به گزارش «نبض فناوری»، منابع دنیای فناوری به نام «Kacper Skrzypek» اعلام کرد، این دستگاه با اسم رمز «Pysche»، شماره مدل ۲۱۱۲۱۲۳AG را یدک می‌کشد و تاییدیه IMEI را دریافت کرده است. به گفته این منبع، باید منتظر استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در این محصول شیائومی باشیم.

علاوه بر این تراشه، ظاهرا شیائومی ۱۲X با نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسد. این نمایشگر از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و همچنین به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دسترس نیست.

شیائومی 12X با نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در راه است

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ پیش از پایان سال جاری میلادی و به مدت کوتاهی پس از معرفی تراشه پرچمدار بعدی کوالکام رونمایی شود، البته ابتدا با نسخه مخصوص بازار چین روبه‌رو خواهیم شد. احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ این پرچمدار به همراه دیگر اعضای این خانواده برای بازار جهانی معرفی می‌شوند.

شیائومی ۱۲ و مدل اولترا به اسنپدراگون ۸۹۸ یا آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، اسنپدراگون Gen 1 8 مجهز می‌شوند که به احتمال زیاد کوالکام در تاریخ ۹ آذر در رویداد Tech Summit 2021‌ از آن پرده برمی‌دارد. این تراشه از ۸ هسته بهره می‌برد که قدرتمندترین هسته از نوع Cortex-X2 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز خواهد بود.

گزارش‌ها همچنین به مدل پیشرفته‌تر شیائومی ۱۲ اولترا اشاره می‌کنند که البته ظاهرا هردو از دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ بهره می‌برند. انتظار می‌رود این محصولات در فصل اول ۲۰۲۲ برای بازار جهانی از راه برسند و البته قیمت بالاتری نسبت به نسخه مخصوص بازار چین داشته باشند.

با توجه به مشخصات فنی احتمالی، شیائومی ۱۲X پایین‌تر از نسخه استاندارد و اولترا قرار می‌گیرد و البته باید قیمت پایین‌تری هم داشته باشد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بهترین گوشی قیمت چند
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی