کد خبر: ۲۳۰۹۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۴

ابزار‌های آنلاین کسب وکار راه‌اندازی شد

مسئول یک شرکت استارتاپی با بیان اینکه ابزار‌های آنلاین راه‌اندازی کسب وکار را توسعه دادیم، گفت: در همین راستا ابزار مدل کسب وکار آنلاین، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب، ابزار ماتریس SWOT، ایده پردازی را برای تمامی مدیران و افراد کارآفرین، استارتاپ راه اندازی کردیم.

نازنین توکلی مسئول یک شرکت استارتاپی، در گفتگو با خبرنگار« نبض فناوری» از راه انداری دو وب سایت مدیر اینفو و بیزنگار توسط این شرکت استارتاپی خبر داد و گفت: مدیر اینفو در واقع پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه مدیریت و کارآفرینی است و تمام محتوا اعم از اخبار، رویداد، مقالات کوتاه، کاریکاتور، ویدئو و اینفوگرافی است. همچنین علاوه بر تولید محتوا"بسته‌های آموزشی تخصصی مدیریت و کارآفرینی" را نیز در حال راه‌اندازی هستیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر موارد فوق حمایت‌های رسانه‌ای را نیز انجام می‌دهیم، تصریح کرد: این حمایت‌ها به صورت رایگان است بدین صورت که اگر رسانه‌ای رویدادی را در حوزه مدیریت و کارآفرینی برگزار کرد حمایت می‌کنیم و در قبال آن از لوگوی ما در رویداد خودشان استفاده کرده و ما را به عنوان حامی رسانه‌ای معرفی می‌کنند.

توکلی همچنین در خصوص وب سایت بیزنگار اظهار کرد: ابزار‌های آنلاین راه‌اندازی کسب وکار را توسعه دادیم تا ابزار مدل کسب وکار آنلاین، طرح کسب و کار، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب، ابزار ماتریس SWOT، ایده پردازی را برای تمامی مدیران و افراد کارآفرین، استارتاپ و همه کسانی که در حوزه راه‌اندازی کسب وکار فعالیت می‌کنند؛ را راه اندازی کردیم.

مدیر محتوای وب سایت مدیر اینفو، افزود: هم اکنون الکسای مدیر اینفو ۴ هزار است، ولی تمام بازدیدکنندگان به صورت ارگانیک جذب شدند. همچنین با دانشگاه‌ها نیز به صورت رایگان همکاری می‌کنیم.
برنامه وب سایت جدیدی را برای کشور‌های همسایه و خارجی در حال راه اندازی هستیم که هم اکنون در فاز بهره برداری است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی