کد خبر: ۲۳۱۵۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰

نحوه انتقال رمز وای فای از آیفون به اندروید

با چند راه حل ساده می‌توانید اینترنت آیفون خود را به اندروید متصل کنید.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از mekan0، اپل یک ویژگی جدید مفید را در iOS ۱۱ معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد رمز عبور وای فای خود را به اشتراک بگذارند.گفته شده کاربران گوشی‌های آیفون می‌توانند داده‌های همراه خود را با کاربران اندروید نیز به اشتراک بگذارند که در ادامه این مطلب، به شما آموزش می‌دهیم چگونه اینترنت آیفون خود را به اندروید متصل کنید.

بر اساس گزارش‌ها، در ابتدا از اپ استور، برنامه QR Wifi Generator را دانلود کرده پس از آن یک کد QR حاوی SSID وای فای (نام شبکه) و رمز عبور ایجاد کرده پس از آن دکمه Generate Code را بزنید در این مرحله کاربران اندروید می‌توانند این کد QR را از صفحه آیفون اسکن کرده و به راحتی به شبکه شما متصل شوند.

وقتی برنامه Wifi Generator کد QR را بر اساس ورودی شما ایجاد کرد، دکمه Save to Camera Roll را بزنید تا به راحتی از طریق برنامه Photos در آیفون خود به کد QR دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید روی دکمه افزودن به کیف پول اپل کلیک کنید تا مستقیماً از برنامه کیف پول به کد QR دسترسی پیدا کنید.

اکنون، کد QR را در برنامه Photos در آیفون خود باز کنید و از دوست خود بخواهید با استفاده از برنامه WiFi QR Connect یا هر برنامه مشابه دیگر App Store، کد QR را از تلفن Android خود اسکن کند. پس از آن می‌توانید به اینترنت آیفون وصل شوید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی