کد خبر: ۲۳۱۷۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

حمایت‌های مالی و معنوی در پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: این پارک از ایده پردازان داخل پارک و خارج از پارک حمایت‌های مالی و معنوی می‌کند.

به گزارش« نبض فناوری»، عباس زارعی هنزکی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بیان کرد: بزرگترین هدف پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران این است که از ایده پردازان حمایت کند و آنها را به هدفشان یعنی تولید محصول و تاسیس شرکت نزدیک تر کند.

او افزود: خدماتی که پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران به ایده پردازان و شرکت های دانش بنیان ارائه می دهد تنها مختص به فعالان این پارک نیست بلکه تمام افرادی که نیاز به این خدمات داشته باشند می توانند با حضور در پارک از آن بهره ببرند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بیان کرد: عمده خدماتی که پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران ارائه می دهد خدماتی مادی و معنوی هستند که خدمات مادی شامل حمایت های مالی و تسهیلات می شود.

زارعی ادامه داد: در حمایت های معنوی هیچ پول و تسهیلاتی دیده نمی شود بلکه شامل حمایت هایی می شود که بسیاری از شرکت ها و ایده پردازان برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارند از جمله آموزش، بازاریابی و بازار سنجی، اختصاص محوطه برای انجام امور کارگاهی و دیگر خدماتی که شرکت ها الزام به بازپرداخت آنها نیستند.

او تصریح کرد: شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران زیادی هم در این راستا وجود دارند که از صاحبان ایده کمک گیرند، به نوعی این شتاب دهنده‌ها از ایده های جدید مطرح شده حمایت می‌کنند.

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی