کد خبر: ۲۳۲۸۰
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

رمزارز گالا چیست و با چه هدفی طراحی شده است؟

ارز دیجیتال گالا برای بازی گالا گیمز استفاده می‌شود. گالا گیمز، بازی‌های بسیار متنوعی دارد که می‌توانید فضای جدیدی از بازی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه رمز ارز‌ها و ارز‌های دیجیتال به یکی از مباحث کلیدی و پرطرفدار در بین سرمایه‌گذاران است به گونه‌ای که سرمایه‌گذاران بسیاری در این عرصه سرمایه گذاری کردند. در این گزارش سعی می‌شود که یکی دیگر از ارز‌های مهم و پرکاربرد را برای علاقمندان معرفی کنیم.
ارز دیجیتال گالا جزو دسته از ارز‌های دیجیتال محسوب می‌شود که برای افراد علاقه‌مند به بازی طراحی شده است.

ارز دیجیتال گالا برای بازی گالا گیمز استفاده می‌شود. گالا گیمز، بازی‌های بسیار متنوعی دارد که می‌توانید فضای جدیدی از بازی را تجربه کنید. این بازی، سمت‌وسوی همه بازی‌ها را به سمت دیگری تغییر داده است و از حالت سنتی و قدیمی خود تا حد زیادی دور شده‌اند. با استفاده از گالا گیمز، گیمر‌ها این امکان را دارند تا روی بازی‌های خود کنترل بیشتری داشته باشند. به بیانی دیگر، گیمر‌ها به کمک این بازی، می‌توانند بازی‌های بلاک‌چین را در بازی ایجاد کنند.

به عبارت دیگر گالا (GALA) ادعا می‌کند که برای تأمین انرژی اکوسیستم بازی‌های Gala طراحی شده است تا از بازی‌هایی که تصور می‌شود به نفع سازندگان و بازیکنان باشد، پشتیبانی کند؛ بنابراین رمز ارز گالا که با نماد GALA نمایش داده می‌شود، توکن کاربردی اکوسیستم گالا گیمز (Gala Games) است که در حال حاضر از آن برای خرید‌های درون بازی از اقلام معمولی و توکن‌های NFT در بازی موبایلی Town Star استفاده می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، مهم‌ترین هدف گالا گیمز، این است که ماهیت بازی‌های سنتی و قدیمی را تا حد زیادی تغییر دهد و این پروژه قصد دارد با اجازه دادن به بازیکنان برای کنترل دارایی‌های درون بازی با استفاده از فناوری بلاک چین، تفکر خلاقانه را دوباره وارد بازی‌ها کنند. علاوه بر این، یکی از دلایلی که آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala) در حال پیشرفت است، افزایش کنترل گیمر‌ها بر بازی است.

ماموریت گالا گیمز این است که با تولید بازی‌های بلاکچینی جذاب، شما را وادار می‌کند که واقعا بخواهید با آن‌ها بازی کنید. این پروژه قصد دارد دو واقعیتی که بازیکنان باید صد‌ها دلار را برای دارایی بازی بپردازند و ساعت‌های بیشماری را برای بازی صرف کنند را نقض کند. به این دلیل که دارایی‌ها و بازی ممکن است با یک کلیک از بین برود. به همین دلیل این بازی درحال پیاده سازی فرآیندی است که کنترل دارایی‌های درون بازی تماماً به دست بازیکن باشد. در واقع گالا به دنبال وارد کردن تفکرات خلاق به بازی است.

بازیکنان می‌توانند از طریق توکن غیر مثلی (NFT) بر روی حاکمیت و کنترل بازی تأثیر بگذارند. سیستم رای‌گیری به کاربران این امکان را می‌دهد که در مورد بازی‌های گالا نظر دهند تا برای توسعه آن بودجه مورد نظر را تأمین کنند. گالا گیمز از توکن GALA، جهت خرید NFT در بازی‌های مشخص شده استفاده می‌کند. تا به امروز گالا گیمز یک بازی قابل استفاده به نام ستاره شهر (Town star) و مجموعه NFT‌های قابل جمع‌آوری آن به نام VOX منتشر کرده است.

رمز ارز گالا چیست و با چه هدفی طراحی شده است؟

پروژه گالا گیمز و ارز دیجیتال گالا، یک استودیو تولید بازی است که روی بازی‌های بلاکچینی کار می‌کند. علاوه بر تولید بازی، گالا گیمز همچنین اکوسیستم گالا را اجرا می‌کند. گالا گیمز توسط Eric Schiermeyer، بنیانگذار شرکت معروف بازی‌های موبایل زینگا (Zynga) تاسیس شد.
Schiermeyer در ۲۱ جولای ۲۰۱۹ گالا گیمز را راه اندازی کرد تا یک شبکه بازی مبتنی بر بلاک چین ایجاد کند و مسئولیت بیشتری را به بازیکنان در مورد بازی‌هایی که انجام می‌دهند بدهد.

چه چیزی گالا را منحصر به فرد می‌کند؟

Gala Games تنها یک بازی نیست و طیف وسیعی از بازی‌های مختلف بلاکچین را ارائه می‌دهد.
Town Star یک بازی شبیه سازی شهر است که در آن بازیکنان شهری را مانند بازی SimCity مدیریت می‌کنند، اما در Town Star آن‌ها در واقع مالک شهر هستند، احتمالاً آن را خریداری می‌کنند و یا می‌فروشند.
VOX مجموعه NFT از گالا گیمز است. هر VOX منحصر به فرد است و برخی VOX‌ها نادرتر از بقیه هستند. اگرچه VOX از Town Star الهام گرفته است، اما تعدادی ابزار دیگر نیز دارد که فقط یک توکن NFT نیستند. مالکان می‌توانند GALA را قفل کرده و در آینده با نماد VOX خود VOX کسب کنند. دارندگان VOX همچنین یک فایل FBX دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن‌ها برای تحریک و یا چاپ سه بعدی در آینده استفاده کنند.

رمز ارز گالا چیست و با چه هدفی طراحی شده است؟

نحوه خرید ارز دیجیتال گالا

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:
مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارز‌های فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار بیت کوین کشی را که می‌خواهید بخرید را مشخص کنید.
مرحله سوم: پس از انتخاب میزان ارز، خرید خود را تکمیل کنید.
مرحله چهارم: در نهایت گالا (Gala) را که خریده اید به کیف پول خود منتقل کنید.

پیش بینی قیمت و آینده رمزارز گالا

رمز ارز گالا که با نماد GALA نمایش داده می‌شود، توکن کاربردی اکوسیستم گالا گیمز (Gala Games) است که در حال حاضر از آن برای خرید‌های درون بازی از اقلام معمولی و توکن‌های NFT در بازی موبایلی Town Star استفاده می‌شود.

عملکرد توکن گالا در مراحل ابتدایی خود نشانگر یک جامعه قوی با کاربران بسیار است که انتظار دستیابی به موفقیت‌های بزرگ دارند.

صرافی‌های برتر معاملات در Gala در حال حاضر DigiFinex، Uniswap و Bitrue هستند.

برای پیش بینی قیمت رمزارز‌ها لازم است فاکتور‌های متعددی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارز‌های دیجیتال رمزنگاری شده و … را بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی یا همان فاندامنتال بتوانیم حدس بزنیم روند رشد یا افت به چه صورت خواهد بود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی