کد خبر: ۲۳۳۲۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۵

ردمی نوت 11T 5G با دیمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد

ردمی از جانشین ردمی نوت ۱۰T 5G در هند با نام ردمی نوت ۱۱T 5G با بهره‌مندی از تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک و فناوری شارژ ۳۳ وات رونمایی کرد که مشخصات کلیدی آن مشابه ردمی نوت ۱۱ است.

به گزارش «نبض فناوری»، این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این موبایل جدید درون حفره‌ای در نمایشگر جای گرفته است.

ردمی نوت ۱۱T 5G با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 5G به همراه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است.

ردمی نوت 11T 5G با دیمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد

گوشی هوشمند جدید به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و از فناوری شارژ ۳۳ واتی از طریق USB-C بهره می‌برد. موبایل جدید ردمی همچنین به جک هدفون، اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت در کناره جانبی دستگاه نیز مجهز شده است.

ردمی نوت 11T 5G با دیمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد

ردمی نوت ۱۱T 5G در ترکیب رنگ سفید، آبی و مشکی مات به بازار عرضه می‌شود. نسخه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۲۶ دلار و نسخه دیگر ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۴۰ دلار و درنهایت نسخه قدرتمندتر ۸/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۶۶ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

موبایل جدید از هفته آینده تاریخ ۱۶ آذرماه (۷ دسامبر) از طریق وب‌سایت شیائومی هند، آمازون هند، فروشگاه های Mi Home و خرده فروشان بازار آغاز می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی