کد خبر: ۲۳۳۹۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰

رندرهای گلکسی A73 طراحی آن را پیش از معرفی به خوبی نشان می‌دهد

پس از شایعات متعددی که در هفته‌های گذشته درباره گلکسی A73 منتشر شد، اکنون رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده که طراحی و برخی تفاوت‌های آن نسبت نسل قبل را نشان می‌دهد

به گزارش« نبض فناوری»

رندرهای فاش شده توسط OnLeaks و Zoutons طراحی نسل بعدی گوشی میان رده سامسونگ را نشان می‌دهد. طبق این رندرهای طراحی گلکسی A73 نسبت به مدل قبلی خود عملا بدون تغییر به نظر می‌رسد. برجستگی دوربین همچنان در پنل پشتی شکل و ظاهر خود را حفظ کرده است و هیچ نشانه‌هایی از طراحی شبیه به گلکسی S21 در آن دیده نمی‌شود.

روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز مانند گلکسی A72 در بالای نمایشگر دیده می‌شود و حاشیه‌های اطراف نمایشگر ۶.۷ اینچی آن نیز بسیار شبیه به دستگاه نسل قبلی به نظر می‌رسند.

 
 

طبق شایعات منتشر شده، گلکسی A73 از پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی نیز ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود و به مشخصات سایر سنسورهای آن اشاره‌ای نشده است.

همچنین برخی شایعات عنوان می‌کنند این گوشی از شراکت سامسونگ و AMD استفاده خواهد کرد و با نسخه کوچک شده اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد که تنها دارای دو هسته با کارایی بالا است.

همچنین این گوشی احتمالا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد، سامسونگ به زودی از گلکسی A73 رونمایی کند. در حالی که هنوز تاریخ مشخصی برای معرفی این محصول عنوان نشده، برخی منابع به رونمایی از آن در تاریخ ۲۹ آذر یا ۱۰ دی ماه اشاره کرده‌اند. در نهایت باید دید سامسونگ گوشی میان رده خود را در چه زمانی و با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

ظاهرا سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای سری گلکسی A دارد. غول فناوری کره‌ای همچنین در گزارش دیگری عنوان کرده بود که قصد دارد برخی گوشی‌های این سری از جمله گلکسی A33 را به گواهی IP برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مجهز کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی