کد خبر: ۲۳۴۰۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

گوگل برنامه بازگشت کارمندان به دفاتر را به تعویق می‌اندازد

با شناسایی واریانت جدید اومیکرون کرونا، گوگل برنامه بازگشت کارمندان به دفاتر کاری را بازنگری می‌کند و قصد دارد این موضوع را تا سال آینده به تعویق بیندازد. با این حساب، کارمندان این شرکت مجبور نخواهند بود تا تاریخ ۱۰ ژانویه مدل کار ترکیبی را در پیش بگیرند.

به گزارش« نبض فناوری» «کریس راکو»، معاون امنیتی گوگل در ایمیل داخلی این شرکت توضیح داد که غول موتور جستجو اکنون تا سال جدید منتظر خواهد ماند تا یک بار دیگر بازگشت کارمندان ایالات متحده به دفاتر را ارزیابی کند. او در ایمیل خود عنوان تا زمانی که نتوانند محیط کاری پایدار و بلندمدت را ارائه کنند، کارمندان را به دفاتر برنمی‌گردانند.

گوگل
 

راکو در این ایمیل همچنین به کارمندان گفت که ۹۰ درصد از دفاتر شرکت در ایالات متحده بازگشایی شده‌اند و در هفته‌های اخیر، ۴۰ درصد از کارمندان در آن‌ها حضور پیدا کرده‌اند. با این وجود، غول موتور جستجو انتظار دارد که اوضاع از سال ۲۰۲۲ به حالت عادی بازگردد.

علیرغم تاخیر در برنامه بازگشت به دفاتر، گوگل کارمندان را تشویق می‌کند تا در زمانی که شرایط اجازه دهد، در دفاتر حضور داشته باشند تا بتوانند دوباره با همکاران خود ارتباط برقرار کنند. باید دید شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری در ادامه چه تصمیماتی خواهند گرفت و البته تحقیقات دانشمندان درباره گونه جدید ویروس کرونا چه زمانی مشخص خواهد شد.

تصمیم جدید گوگل در حالی اعلام شده که گونه جدیدی از ویروس کرونا موسوم به اومیکرون در چندین کشور از جمله ایالات متحده شناسایی شده است. متخصصان عفونی هنوز در حال تلاش برای میزان کشنده بودن گونه جدید هستند و به دلیل جهش یافته بودن این سویه جدید، هنوز مشخص نیست واکسن‌های کرونا چقدر در برابر آن موثر خواهند بود. بنابراین گوگل احتمالا تصمیم درستی برای به تاخیر انداختن برنامه‌های خود گرفته است.

غول موتور جستجو چندین بار برنامه‌های بازگشت به دفاتر کار خود را با توجه به شیوع همه‌گیری کرونا تغییر داده است. در ماه آگوست، زمانی که گونه دلتا در حال شیوع بود و نگرانی‌های زیادی درباره آن وجود داشت، اعلام شد که این شرکت قصد دارد حداقل تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۰ دی) شیوه کار خود را به صورت داوطلبانه ادامه دهد. همچنین تا قبل از آن قرار بود کارمندان از ماه سپتامبر به دفاتر برگردند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی