کد خبر: ۲۳۵۲۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۱

بهترین صرافی داخلی ارز دیجیتال چیست؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال داخلی کدام است و چگونه می‌توانیم نسبت به این موضوع شناخت پیدا کنیم؟ همه ما با اهمیت انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای معاملات خود آشنا هستیم. اما موضوع اصلی اینجاست که سرمایه‌های خود را به کدام صرافی انتقال دهیم؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال داخلی کدام است و چگونه می توانیم نسبت به این موضوع شناخت پیدا کنیم؟ همه ما با اهمیت انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای معاملات خود آشنا هستیم. اما موضوع اصلی اینجاست که سرمایه های خود را به کدام صرافی انتقال دهیم؟ در این مقاله با شما همراه هستیم تا به صورت جزئی و دقیق این موضوع را بررسی کرده و در نهایت بهترین ایده را به شما ارائه کنیم. هم چنین در کنار بررسی روش های تعیین یک صرافی ایده آل و مناسب، به معرفی ویژگی ها و خدمات صرافی نیل نیز خواهیم پرداخت تا این انتخاب را در نهایت برای شما ساده تر نیز کنیم.

Bitcoin is now up 40% in just 3 weeks. What's going on?

اول از همه با امنیت را بررسی کنید

احتمالا از این گزینه مهم غافل بوده اید. امنیت مهم ترین و اصلی ترین معیار برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال است. شاید این مهم حتی مشکلاتی را نیز برای شما ایجاد کرده و دردسرهایی نیز برای شما به دنبال داشته باشد. دردسرهایی مانند طی کردن مراحل احراز هویت و پر کردن تمام نیازمندی های لازم برای برقراری امنیت معاملات ارزهای دیجیتال، از این دست هستند.

اما ما به شما توصیه می کنیم که سراغ صرافی هایی بروید که این موارد را خیلی سفت و سخت دنبال کرده و حتی در زمان ثبت نام نیز از شما پسوردهای چند مرحله ای می خواهند. این مهم نشان می دهد که صرافی های مذکور اهمیت بسیار زیادی برای امنیت صرافی خود قائل بوده و از این رو می توان به آنها اعتماد کامل داشت.

صرافی ارز دیجیتال نیل در این زمینه سرآمد همه صرافی ها است. امنیت اصل مهم و اساسی برای ورود به این صرافی است. البته فرایند ثبت نام و شروع معاملات در آن تسریع شده است. با توجه ه به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه راهنمایی های لازم، شما می توانید در مدت کوتاهی تمام مراحل را طی کنید. اما این مراحل به صورتی در نظر گرفته شده که شرایط امنیتی در اولویت اول قرار گیرند.

تعداد کاربران و محبوبیت صرافی ارز دیجیتال در اولویت دوم است

خیلی از کاربران و افراد تازه کار برای انتخاب یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیشتر سراغ صرافی هایی با کارمزدهای پایین می روند. هر چند این موضوع نیز بسیار مهم است و در بندهای بعدی به آن خواهیم پرداخت، اما دقت کنید که مهم تر از کارمزدها تعداد کاربران یک صرافی است. بالا بودن تعداد کاربران یک صرافی باعث می شود تا:

  • این مهم باعث می شود تا حجم معاملات در صرافی افزایش یافته و امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال راحت تر و سریع تر شود.
  • هم چنین این مهم باعث می شود تا امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی که از محبوبیت کمتری برخوردار هستند، نیز با سرعت بالا معامله شوند.
  • هم چنین افزایش تعداد کاربران به خودی خود باعث بهبود کیفیت خدمات صرافی نیز خواهد شد.
  • این مهم حتی می تواند در امنیت نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

به همین دلیل است که صرافی های داخلی به دنبال افزایش تعداد کاربران خود در بازار هستند. در این بین صرافی ارز دیجیتال میل با داشتن تعداد کاربران بالا شرایط خوبی داشته و امکان خرید و فروش ار های دیجیتال مختلف را با سرعت بالا برای تریدرهای ایرانی فراهم کرده است.

Everything you need to know before investing in cryptocurrency

کارمزدها و هزینه ها در اولویت سوم قرار می گیرند

حالا نوبت به بررسی کارمزدها و هزینه ها می رسد. دقت کنید که برای انتخاب یک صرافی ایده آل تنها نباید روی کارمزدها تمرکز داشته باشید. هزینه های یک صرافی به موارد مختلفی تقسیم می شوند که به شرح زیر هستند:

  • اولین مورد هزینه ها همان کارمزد معاملاتی است. در این هزینه شما باید درصدی از معاملات انجام شده را به عنوان کارمزد به صرافی بپردازید که در زمان انجام خرید از حساب شما کم می شود. حتی اگر پول کافی در حساب خود نداشته باشید، باید مقدار کمتری از ارز دیجیتال مد نظر خود بخرید. این کارمزد در حال حاضر در میان صرافی های مختلف داخلی ارز دیجیتال چیزی حدود 0.2 تا 0.35 درصد از کل حجم معامله است. اعداد بیشتر از این اصلا منطقی نخواهند بود.
  • دومین مورد هزینه ها مربوط به هزینه های خارج کردن ارز دیجیتال و برداشت آنها است. اگر شما قصد انتقال رمز ارزهای خود به داخل کیف پول یا حساب صرافی دیگری باشید، احتمالا باید برای آن نیز هزینه و کارمزدی را بپردازید. این کارمزد نیز برای صرافی های مختلف متفاوت است.
  • هم چنین هزینه برداشت ریالی را نیز باید چک کنید. این هزینه ممکن است در هر صرافی شرایط متفاوتی داشته باشد.

در نهایت برای اینکه بهترین شرایط را برای خود رقم زده باشید، باید به دنبال انتخاب صرافی بروید که در کنار دو اولویت قبلی، از این نظر نیز شرایط ایده آلی داشته باشد. خوشبختانه صرافی ارز دیجیتال نیل از نظر هزینه ها نیز بهینه بوده و با کارمزدهای پایین باعث می شود تا شما از این نظر نیز بدون نگرانی باشید.

Cryptocurrency - Guide and Explanation - Corporate Finance Institute

اولویت چهارم با به پلتفرم معاملاتی اختصاص دهید

چهارمین و آخرین اولویتی که برای انتخاب یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال باید به آن بپردازیم، پلتفرم معاملاتی است. پلتفرم های معاملاتی متفاوتی با امکانات مختلف را در میان صرافی ها شاهد هستیم. وجود یک پلتفرم معاملاتی ایده آل و با امکانات خوب می تواند روند معاملات شما را در بازار بهتر نماید. امکاناتی مانند ابزارهای تحلیلی، امکان مشاهده آنی قیمت های خرید و فروش پیشنهادی، اخرین قیمت معامله شده ارز دیجیتال، حجم معاملات روزانه و از این دست موارد از جمله نکاتی هستند که وجود آنها می تواند در زمان معامله شرایط بهتری برای شما به دنبال داشته باشد. امکاناتی که در صرافی آنلاین ارز دیجیتال نیل به آنها دسترسی خواهید داشت.

این صرافی با فراهم کردن شرایط زیر توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین انتخاب های این روزها کاربران ایرانی برای ترید در بازار مرز ارزها معرفی نماید:

  • امکان احراز هویت سریع و بدون دردسر
  • امکان خرید و فروش بیش از 70 ارز دیجیتال
  • سرعت بالای تراکنش ها
  • امکان دسترسی به پلتفرم معاملاتی کامل
  • کارمزدهای بسیار پایین و مقرون ب صرفه
  • خدمات پشتیبانی 24 ساعته و کارا
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی