کد خبر: ۲۳۵۷۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

برنامه‌ریزی جدید متا برای تعویق بازگشت به کار کارمندان

متا روز سه شنبه اعلام کرد دفاتر خود در ایالات متحده را در ۳۱ ژانویه سال آینده به طور کامل بازگشایی می‌کند ولی امکان تأخیر در بازگشت برای کارمندان علاقمند وجود دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، متا اعلام کرده به کارمندانش فرصت می‌دهد تا بازگشت برنامه‌ریزی شده خود را سه تا پنج ماه به تعویق بیاندازند. هدف از این کار انعطاف پذیری در برنامه‌ریزی برای بازگشت به شرایط کاری عادی است.

متا که قبلاً با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد، گفته که به برنامه‌های قبلی خود نیز پایبند خواهد بود و کارمندانی که می‌توانند از راه دور کار کنند قادر خواهند بود برای دورکاری تمام وقت درخواست ارائه کنند.

ژانل گیل، معاون ارشد شرکت متا در این مورد گفته است: ما می‌دانیم که برخی از کارمندان کاملاً آماده بازگشت به سر کار نیستند. ما همچنان به ارائه گزینه‌های مختلف برای انتخاب بهترین گزینه ادامه می‌دهیم تا کارمندان ما بتوانند تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد نحوه بازگشت به محل کار خود بگیرند.

این تصمیم متا در زمانی اتخاذ می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها در ایالات متحده تاریخ بازگشایی دفاتر خود را به دلیل نگرانی در مورد گسترش سریع نوع جدبد ویروس کرونا موسوم به اومیکرون به تعویق می‌اندازند. شرکت آلفابت هفته گذشته به‌دلیل نگرانی‌های فزاینده در مورد سویه اومیکرون و برخی مقاومت‌ها در برابر برنامه واکسیناسیون‌های اجباری شرکت، برنامه بازگشت کارکنان به دفتر خود در ماه ژانویه را به‌طور نامحدود به تعویق انداخت.

متا هم در بیانیه خود گفت که وضعیت سویه اومیکرون از نزدیک تحت نظر دارد. این شرکت در حال حاضر تمام کارکنان آمریکایی خود را که به دفاتر کارشان می‌آیند ملزم می‌کند تا علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی