کد خبر: ۲۳۵۸۴
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۴
معاونت علمی اعلام کرد؛

بهره مندی شرکت‌های دانش بنیان از ۶ هزار خدمت صادراتی

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد تاکنون ۶ هزار و ۵۲۹ خدمت به شرکت های دانش بنیان جهت صادرات ارائه کرده است.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت‌های ارائه شده توسط این مرکز، ۲ هزار شرکت توانستند محصولات و خدمات خود را در بازارهای جهانی ارائه کنند. تولیداتی که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و اتکا به توان داخلی عرضه شدند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند قابل فروش در بازار جهانی نیز هستند.

بر همین اساس کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از این محصولات، در تلاش است تا بازاری ارزشمند و سودده برای آنها ایجاد کند. این کار را نیز پس از شناسایی بازار مطلوب این محصولات و شناسایی مشتریان بالقوه و بالفعل آنها انجام می دهد و پس از معرفی این تولیدات به کشورها، اقدام به بازارسازی و صادرات آنها می کند.

بسیاری از این شرکت‌ها با وجود تولید محصولات و ارائه با کیفیت خدمات، به دلیل عدم آشنایی با آداب و رسوم بازارهای جهانی، در صادرات چندان موفق عمل نمی‌کنند؛ اما معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم به این مجموعه‌ها، آنها را آماده حضور در بازار بین‌المللی و فروش محصولاتشان می‌کند.

این خدمات تاکنون ۲ هزار مشتری از سمت مجموعه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق داشته است و کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری نیز به آنها بیش از ۵ هزار خدمت صادراتی ارائه کرده است.

خدماتی چون توسعه بازار، توانمندسازی، مشاوره‌های تخصصی، بازاریابی و بازارسازی، اطلاع رسانی و تبلیغ، تحقیقات بازار، اعزام هیات های تجاری به نمایشگاه‌های تخصصی و غیره به این متقاضیان ارائه می شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی