کد خبر: ۲۳۵۸۶
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

تصاویر ماکت آلومینیومی اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6a منتشر شد

ماکت‌هایی از این‌ دست جهت ساخت کیس و سایر ابزارهای جانبی به‌کار گرفته می‌شوند و رعایت ترازبندی صحیح در آن‌ها امری حائز اهمیت خواهد بود. ماژول نواری‌شکل دوربین از طراحی مشابه با نسخه استاندارد پیکسل 6 برخوردار بوده و دارای 2 سنسور دوربین در سمت چپ و یک فلاش LED در سمت راست است.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس شایعات اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6a از سنسورهای دوربین قدیمی‌تر استفاده خواهد کرد. با این‌حال کماکان شاهد به‌کارگیری طراحی نواری‌شکل جدید دوربین، مشابه با الگوی موجود در پرچم‌داران سری پیکسل 6 خواهیم بود. تصاویر سه‌بعدی مربوط به این هندست پیش‌تر منتشر شده و اکنون نیز رندرهایی از ماکت آلومینیومی گوشی همراه با برخی جزئیات بیش‌تر در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

بر اساس گزارشات، این دوربین‌ها از سنسورهایی قدیمی‌تر استفاده خواهند کرد. در واقع دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض گوشی به‌ترتیب مجهز به سنسورهای 12.2 مگاپیکسلی IMX363 و 12 مگاپیکسلی IMX355 خواهند بود.

با بررسی پنل جلویی گوشی به‌نظر می‌رسد که دوربین سلفی درون یک حفره کروی‌شکل مستقر خواهد شد. با این‌حال وبسایت Fathom Bracelets و یک شخص خبرچین با شناسه xleaks7@ که اقدام به انتشار این تصاویر نموده‌اند؛ هشدار می‌دهند که اسمارت‌فون پیکسل 6a احتمالا از قاب با حواشی بسیار ضخیم استفاده خواهد کرد. این در حالیست که سری پیکسل 6 مشخصا مجهز به قاب با حواشی باریک است.

تصاویر ماکت آلومینیومی اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6a منتشر شد

ماکت آلومینیومی پیکسل 6a همراه با نوار دوربین که نماد تجاری سری پیکسل 6 به‌شمار می‌رود – اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر

همچنین با توجه به وجود دایره فرو رفته روی صفحه‌نمایش می‌توان ادعا کرد که پیکسل 6a احتمالا مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. پیش از این کلیه گوشی‌های پیکسلی سری a گوگل مجهز به حسگر اثرانگشت روی پنل پشتی بودند؛ بنابراین پیکسل 6a برای نخستین بار از این فناوری بهره‌برداری خواهد کرد. در گذشته پرچم‌داران پیکسلی به منظور احراز هویت کاربر از سیستم اسکن چهره استفاده می‌کردند و گوگل با انجام چنین اقدامی در صدد کاهش هزینه‌های تولید بود. این موضوع نشان می‌دهد که پیکسل 6a در مقایسه با مدل‌های پیشین جذاب‌تر و شیک‌تر خواهد بود.

بر اساس گزارشات این هندست از همان تراشه تنسور موجود در مدل‌های پرچم‌دار سری پیکسل 6 استفاده خواهد کرد. این در حالیست که مدل‌های پیشین سری پیکسل a حداکثر مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 765G بودند. بنابراین توان پردازشی بالاتر هندست احتمالا موجب می‌شود تا علیرغم استفاده از سنسورهای دوربین قدیمی‌تر، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین ارتقاء پیدا کند.

تصاویر ماکت آلومینیومی اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6a منتشر شد

ماکت فلزی پیکسل 6a همراه با دکمه‌های استاندارد در قسمت جانبی بدنه- حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون

تصاویر لو رفته از ماکت فلزی پیکسل 6a نشان می‌دهند که این هندست نخستین مدل از خانواده پیکسل گوگل بدون جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون به‌شمار خواهد رفت. بر اساس شایعات اخیر، اسمارت‌فون پیکسل 6a در ماه آگوست سال 2022 معرفی خواهد شد. همچنین این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی اولد (که موجب طراحی جمع‌وجورتر دستگاه نسبت به پیکسل 6 می‌شود)، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود.

با توجه به مدل تراشه مورد استفاده نیز انتظار می‌رود که این گوشی از قابلیت اتصال به شبکه 5G برخوردار باشد. البته تا ماه آگوست سال میلادی آینده هنوز زمان بسیار زیادی باقی‌مانده و در این مدت برخی مشخصات شایعه شده احتمالا دستخوش تغییر خواهند شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی