کد خبر: ۲۳۷۲۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

قیمت گلکسی تب A8 2021 فاش شد| ۲۷۰ یورو برای مدل پایه

تبلت گلکسی تب A8 2021 احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود اما در همین زمان باقی مانده اطلاعاتی از این محصولات منتشر شده که قیمت آن را مشخص می‌کند. تبلت سامسونگ قرار است در مدل پایه با قیمت ۲۷۰ یورو به بازار بیاید.

به گزارش «نبض فناوری»، وب‌سایت Appuals در گزارش جدیدی قیمت پیکربندی‌های مختلف گلکسی تب A8 2021 را منتشر کرده است. این گزارش می‌گوید مدل فقط وای فای این تبلت با ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۲۷۰ و ۳۶۰ یورو به بازار می‌آید. مدل‌های وای فای و LTE هم با همین دو پیکربندی قرار است با قیمت ۳۲۰ و ۴۱۰ یورو وارد بازار شوند.

این گزارش هنوز به تایید رسمی سامسونگ نرسیده و بهتر است قطعی در نظر گرفته نشود. بر طبق شایعات قبلی، گلکسی Tab A8 2021 در رنگ‌های صورتی، خاکستری و مشکی عرضه می‌شود. این دستگاه نمایشگری ۱۰.۵ اینچی از نوع LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ خواهد داشت.

قیمت گلکسی تب A8 2021 فاش شد| ۲۷۰ یورو برای مدل پایه

مشخصات احتمالی گلکسی تب A8 2021

سامسونگ احتمالا از تراشه Unisoc T618 روی این تبلت استفاده می‌کند و آن را همراه با ۳ یا ۴ گیگابایت رم به بازار می‌فرستد. گلکسی تب A8 2021 انرژی خود را از یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این محصول در قاب عقب یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد که برای عکاسی سلفی استفاده می‌شود.

تبلت سامسونگ درگاه USB-C، شکاف کارت حافظه microSD و جک هدفون دارد. در قاب عقب دستگاه آنتن GPS و آنتن‌های دو سیم کارت دستگاه قرار گرفته است. این غول فناوری کره‌ای نسل قبلی محصول خود را در سال ۲۰۲۰ به بازار فرستاد اما حالا به خاطر کمبود تراشه جانشین این تبلت را احتمالا کمی دیرتر عرضه خواهد کرد. باید منتظر باشیم تا ببینیم اطلاعیه رسمی سامسونگ برای رونمایی از A8 2021 بالاخره چه زمانی منتشر می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی