کد خبر: ۲۳۸۰۸
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

طراحی شیائومی ۱۲ در رندرهای جدید به خوبی دیده می‌شود

سری ۱۲ شیائومی شامل دو مدل استاندارد و پرو می‌شود. تاکنون گزارش‌هایی درباره نسخه پرو این سری و وجود احتمالی دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر شده بود و اکنون رندرهای کامپیوتری، طراحی نسخه استاندارد این سری را نشان می‌دهد.

به گزارش« نبض فناوری» رندرهای منتشر شده توسط OnLeaks و Zoutons چیدمان استاندارد ماژول دوربین آن با سه سنسور و فلاش LED دوگانه را نشان می‌دهد. ظاهرا برآمدگی ماژول دارای پوشش خاصی خواهد بود، اگرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که از کدام سنسور بهره خواهد برد.

در قسمت جلویی دستگاه نیز شاهد نمایشگر ۶.۲ اینچی خواهیم بود که از وضوح تصویر +۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند. اطراف نمایشگر نیز مانند نسل قبل، طراحی منحنی خود را حفظ کرده است.

 
 

نمای پشتی گوشی همچنین وجود اسپیکر، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را نشان می‌دهد. دکمه تنظیم صدا و کلید پاور نیز در لبه سمت راست گوشی قرار دارند. در بالای آن نیز یک بلندگو استریو دیگر، یک میکروفون و ظاهرا یک بلستر IR موجود خواهد بود.

از طرفی دیگر شیائومی ۱۲ گواهینامه شارژ ۶۷ وات را دریافت کرده بود و انتظار می‌رود از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد. با این وجود Zoutons در گزارش خود به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات اشاره کرده است که البته می‌تواند به نسخه پرو آن اختصاص داده شود.

در هر صورت، گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی مطمئنا به پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهند بود و جزو اولین گوشی با این چیپ محسوب می‌شوند. تاکنون موتورولا با موتو اج X30 اولین گوشی مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را معرفی کرده است.

همچنین طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۲ با برچسب قیمت ۹۲۰ دلار به بازار عرضه شود که نسبتا گران است. با این وجود، با نزدیک‌تر شده به زمان رونمایی رسمی، انتظار داریم تا پیش از فرا رسیدن سال جدید میلادی، اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره این گوشی‌ها مشخص شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی