کد خبر: ۲۳۸۶۴
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۷

ساعت هوشمند واچ D هواوی با تجهیزات مخصوص فشار خون را اندازه‌گیری می‌کند+فیلم

هواوی در ابتدای ماه آینده از ساعت هوشمند واچ D رونمایی خواهد کرد. اما حالا پیش از معرفی آن، ویدیوی راهنمای این محصول افشا شده که نحوه عملکرد خلاقانه سیستم اندازه‌گیری فشار خون آن را نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد هواوی با استفاده از روش خلاقانه جدیدی، سیستم خوانش دقیق فشار خون را در ساعت هوشمند واچ D خود برای کاربران ارائه می‌کند. طبق ویدیوی راهنمای فاش شده از این دستگاه، ساعت هوشمند هواوی دارای یک وسیله جانبی با قابلیت باد شدن خواهد بود که از طریق پین به ساعت و با کمک دکمه‌های لاستیکی به بند آن متصل می‌شود.

سیستم اندازه‌گیری فشار خون واچ D هواوی

طبق این ویدیو، کاربران برای به دست آوردن میزان فشار خون دقیق خود، باید در یک موقعیت مشخص بدون حرکت بنشینند و با دستی که ساعت روی آن بسته شده، شانه سمت مقابل را لمس کنند. البته باید توجه داشت که در این وضعیت ساعت نباید با قفسه سینه کاربر تماسی داشته باشد. سپس وسیله جانبی متصل به ساعت و بند از طریق باد شدن میزان دقیق فشار خون کاربران را مشخص خواهد کرد.

ساعت‌های هوشمند جدید و مدرن سنسورهای مرتبط به سلامتی زیادی را شامل می‌شوند و پس از اینکه چندین شرکت سیستم نوار قلب (ECG) را به ساعت‌های خود اضافه کردند، سامسونگ تصمیم گرفت یک قدم فراتر برود و سیستم اندازه‌گیری فشار خون را از طریق یک سنسور کوچک به «واچ ۳» اضافه کند. با این حال برای استفاده از این قابلیت به یک دستگاه اندازه‌گیری فشار خون اختصاصی نیاز بود. اکنون به نظر می‌رسد هواوی به پیشرفت جدیدی در این زمینه دست پیدا کرده باشد.

ساعت هوشمند واچ D هواوی با تجهیزات مخصوص فشار خون را اندازه‌گیری می‌کند+فیلم

ساعت هوشمند واچ D هواوی با تجهیزات مخصوص فشار خون را اندازه‌گیری می‌کند+فیلم

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، ساعت هوشمند واچ D با ۳۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این دستگاه پوشیدنی را می‌توان از طریق بلوتوث به گوشی یا هدفون خود متصل کرد. منابع خبری برای این دستگاه برچسب قیمتی معادل ۴۷۰ دلار را اعلام کرده‌اند اما تاکنون در مورد قیمت آن گزارش رسمی منتشر نشده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی