کد خبر: ۲۳۹۰۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۶

ترکیب جدید هیات‌مدیره انجمن صنفی افتا مشخص شد

جلسه رسمی انجمن صنفی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) با حضور اکثریت اعضا برگزار و در آن ترکیب جدید هیأت‌مدیره مشخص شد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از انجمن صنفی افتا، در اولین جلسه رسمی انجمن افتا پس از بحث و گفتگو و رأی گیری، رئیس، نایب رئیس اول و دوم، خزانه‌دار و دبیر این انجمن با اکثریت آرا انتخاب شدند.

بر این اساس کامبیز قادری به عنوان رئیس هیأت مدیره، اسماعیل ثنائی نایب رئیس اول، هاشم حبیبی نایب رئیس دوم، شاهین نوروزی عضو هیأت‌مدیره، محمد احسان حمیدیان عضو هیأت‌مدیره و خرانه‌دار و فریبرز نژاددادگر به عنوان دبیر انجمن صنفی افتا انتخاب شدند. همچنین داوود ادیب با کسب حداکثر آرای مجمع به عنوان بازرس رسمی انجمن افتا انتخاب شد.

مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی افتا، با حضور نماینده اتاق بازرگانی، اعضای حقوقی و حقیقی انجمن صنفی برگزار و در پایان این مراسم، از زحمات هیأت‌مدیره پیشین تشکر و قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، اطلاعات به عنوان یکی از با ارزش‌ترین و حساس‌ترین دارایی‌های یک سازمان محسوب می‌شود و با وجودی که با گسترش فناوری اطلاعات، محافظت از اطلاعات شاهرگ حیاتی یک صنعت مدرن است، دستیابی به این اطلاعات و عرضه به موقع و مناسب آن، نقشی محوری و سرنوشت ساز برای بنگاههای اقتصادی به همراه دارد.

هم اکنون دسترسی غیرمجاز و رخنه به اطلاعات و استفاده غیرمجاز از آنها به معضلی برای کسب و کارها تبدیل شده و سازمان‌ها و شرکت‌ها را ناگزیر کرده که به دنبال توسعه و پیاده سازی زیرساخت‌های امنیتی بروند. این در حالی است که برای پیاده سازی زیرساخت‌های امنیتی توجه به مسائل تکنیکی به تنهایی کافی نیست بلکه ایجاد سیاست‌های کنترلی و استاندارد کردن آن و همچنین ایجاد روال‌های صحیح، از دیگر مواردی است که می‌تواند درصد امنیت اطلاعات در سازمان‌ها را بالا ببرد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی