کد خبر: ۲۳۹۱۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۸

اولین لپ‌تاپ گیمینگ ال جی با گرافیک RTX 3080 و پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی شد

ال جی از اولین لپ تاپ گیمینگ خود با نام «UltraGear 17G90Q» رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ۱۷ اینچی از پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake-H و کارت گرافیک قدرتمند انویدیا جی‌فورس RTX 3080 Max-Q بهره می‌برد و در بالاترین نسخه می‌توان آن را با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی سفارش داد.

به گزارش «نبض فناوری»، ال جی در دنیای لپ‌تاپ‌ها نامی تقریبا شناخته شده است، اما در محصولات گذشته‌اش بیشتر روی وزن کم و کارهای اداری تمرکز کرده. برای مثال لپ‌تاپ ال جی Gram 17 یک دستگاه سبک وزن و پرقدرت است، اما گرافیک جداگانه قدرتمندی ندارد تا به لپ‌تاپی مناسب برای اجرای بازی‌های روز تبدیل شود.

مشخصات اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی

این محصول ال جی به نمایشگر ۱۷.۳ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پوشش ۹۹ درصدی گاموت رنگی sRGB مجهز شده و همانطور که گفتیم، از سریعترین گرافیک کنونی انویدیا برای لپ‌تاپ‌ها یعنی RTX 3080 بهره می‌برد.

اولین لپ‌تاپ گیمینگ ال جی با گرافیک RTX 3080 و پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی شد

ال جی برای لپ‌تاپ UltraGear 17G90Q از یک باتری ۹۳ وات ساعتی، کیبورد RGB، سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور و وبکم ۱۰۸۰p استفاده کرده است. شاسی این لپ تاپ گیمینگ ال جی جنس آلومینیومی دارد و با رنگ خاکستری/بنفش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ وزنی برابر ۲.۶۴ کیلوگرم دارد.

این محصول از پورت‌های زیادی بهره می‌برد که شامل دو پورت USB-C (شامل یک پورت USB 4)، دو پورت USB-A، جک هدفون، پورت HDMI، اترنت و درگاه کارت حافظه می‌شود. شارژر از طریق یک ورودی DC به لپ تاپ متصل می‌شود.

در حال حاضر اطلاعی از قیمت لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q نداریم، با این حال کره‌ای‌ها از اعلام جزئیات کامل این محصول در نمایشگاه CES 2022 در تاریخ ۱۴ دی (۴ ژانویه) خبر داده‌اند. این لپ تاپ اوایل سال آینده میلادی در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی