کد خبر: ۲۴۰۶۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

بالاخره رندرهای رسمی Xiaomi 12 منتشر شد

رندرهای رسمی Xiaomi 12 منتشر شدند. قاب پشتی این گوشی بسیار زیبا و جذاب شبیه به چرم و سبز است. برای بررسی‌های بیشتر در ادامه با نبض فناوری همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، هفتم دی ماه ۱۴۰۰ شیائومی ۱۲ معرفی خواهد شد. در مراسمی که قرار است برگزار شود احتمالا دو گوشی Xioami 12 و Xiaomi 12 Pro هر دو رونمایی و معرفی خواهند شد.

پیش از این شایعات بسیاری وجود داشت که همه آنها در مورد طراحی مدل اولترا بودند اما اکنون که زمان معرفی آن به این زودی نیست، شایعاتی در مورد مدل‌های دیگر مطرح شده است.

رندرهای رسمی Xiaomi 12 امروز معرفی شده‌اند. قاب پشتی این گوشی چرمی به نظر می‌رسد. پیش از این چندین گزارش از Xiaomi 12 منتشر شده بود؛ براساس این گزارش‌ها طراحی شیائومی 12 بسیار شبیه به Mi 10T است.

در تصاویری که امروز توسط EVLeaks به بیرون درز کرده است، رندرهای رسمی Xiaomi 12 منتشر شده‌اند و اولین نگاه رسمی به پرچمدار کوچک شیائومی 12 ارائه شده است. این رندرها ۳ رنگ را نشان می دهند که شامل رنگ‌های زیر است:

  • نقره ای
  • سبز
  • بنفش

همچنین یک عکس دیگر نیز وجود دارد که این گوشی در دست قرار گرفته است و از این طریق می‌توان اندازه دستگاه را به خوبی در یک عکس مشاهده کرد.

بالاخره رندرهای رسمی Xiaomi 12 منتشر شد

پیش از این گفته شده بود که طراحی دوربین Xiaomi 12 کاملاً شبیه Mi 10T است. تصور اینکه شیائومی چگونه می‌تواند چنین طراحی دوربین مشابهی را اجرا کند جالب بود که البته اکنون در تصاویر مشخص است که دوباره این کار را انجام داده است.

در تصاویر جدید فاش شده دیده می‌شود که قاب پشتی دستگاه سبز رنگ مانند مدل چرمی Mi 11 است. جنس شیشه‌ای روی رنگ‌های بنفش و نقره‌ای نیز دیده می‌شود. همچنین می‌توان خطوط آنتن را در قاب کناری نیز دید. این خطوط مشخص می‌کنند که قاب دستگاه از جنس فلز ساخته شده است. قاب چرمی پشتی ممکن است انحصاری چین باشد و البته شاید هم چنین نباشد.

دوربین‌های شیائومی ۱۲

با نگاه به اندازه لنزهای دوربین شیائومی 12 متوجه می‌شویم که لنزهای دوربین‌های ثانویه آن در مقایسه با سایر دستگاه‌های شیائومی بزرگتر هستند. طبق اطلاعات نوشته شده در تصویر فاش شده و Mi Code، سیستم دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی، ماکرو و فوق عریض خواهد بود. رزلوشن دوربین اصلی نیز روی بدنه آن درج شده و ۵۰ مگاپیکسلی است.

بالاخره رندرهای رسمی Xiaomi 12 منتشر شد

اندازه دوربین‌های ثانویه از بیرون، نشان می‌دهد که دوربین ماکرو می‌تواند ویژگی 3X تله ماکرو را مانند MIX FOLD داشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که این دوربین مانند OPPO Find X3 Pro یک دوربین میکروسکوپی باشد. اما به نظر می‌رسد که اگر این دوربین یک دوربین میکروسکوپی بود، شیائومی آن را تبلیغ می‌کرد.

احتمالا صفحه نمایش شیائومی ۱۲ دارای پنل 6.28 اینچی سامسونگ E5 AMOLED با رفرش ریت متغیر 120 هرتز و وضوح 1080p+ خواهد بود. شیائومی ۱۲ ممکن است با اندروید ۱۲ پیش فرض عرضه شود.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی