کد خبر: ۲۴۲۶۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۷

رندرهای فاش شده از اس22 اولترا چه می گویند؟

درز رندر گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ حاکی از جایگزینی آن بجای گلکسی نوت است.

به گزارش «نبض فناوری»، باید برای سال 2022 منتظر تعداد زیادی از گوشی های هوشمند باشیم. قبل از رونمایی رسمی، تعدادی از اطلاعات در مورد گوشی های هوشمند نسل بعدی OnePlus به صورت آنلاین منتشر شده است. حالا نوبت سامسونگ است که رندر گلکسی اس 22 اولترا فاش شود. نکته مهم از این درز اطلاعات اینست که این گوشی ممکن است جایگزین گلکسی نوت بعدی باشد.

Evan Blass با نام مستعار @EvLeaks یک رندر از Galaxy S22 Ultra را در توییتر آپلود کرد. رندر ادعا شده قسمت های جلو و پشت دستگاه را نشان می دهد. با توجه به تصویر منتشره، گوشی هوشمند Ultra آینده مجهز به لبه های خمیده (جلو و عقب) خواهد بود. این می تواند منجر به تناسب ارگونومیک بسیار بیشتر در دست شود. با این حال، گوشه های صاف ممکن است راحتی در دست را که از گوشی با گوشه های منحنی به دست می آورید، از بین ببرند.

رندر گلکسی اس 22 اولترا که جلو و پشت گوشی هوشمند را آشکار می کند.

رندرهای فاش شده از اس22 اولترا چه می گویند؟

این تصویر گنجاندن یک قلم S را نشان می دهد که احتمالاً این بار در داخل گوشی قرار می گیرد. گلکسی اس 21 اولترا از قلم S پشتیبانی می کرد اما جایی برای نگه داشتن قلم در گوشی نداشت. مکانیزم داکینگ S-Pen در Galaxy S22 Ultra جایگزینی برای Galaxy Note را پیشنهاد می کند. ا

این رندر همچنین طراحی مانند سری Note با ماژول دوربین اصلاح‌شده را پیشنهاد می‌کند. دوربین ها به جای یک ماژول دوربین جداگانه در داخل بدنه قرار دارند. این دوربین پنج دوربین عقب و یک دوربین سلفی را در داخل یک پانچ به نمایش می‌گذارد که سامسونگ آن را «نمایشگر Infinity-O» می‌نامد. می‌توانیم انتظار یک پنل 120 هرتزی LTPO AMOLED با وضوح QHD+ را در گوشی هوشمند آینده داشته باشیم. مابقی مشخصات و تاریخ عرضه از هم اکنون مخفی مانده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
م.ح
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
آخیییییییی...
یاد سری نوت بخیر...
1
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی