کد خبر: ۲۴۳۷۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

عرضه آیفون 14 با تغییر دلخواه کاربران

خبرها حاکی از این است که آیفون 14 به احتمال زیاد با صفحه نمایش پانچ دار عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»،  آیفون 13 اپل مطمئناً برای پردازشگر جدید و کارآمدتر، عمر باتری بادوام تر و نمایشگر جدید از جمله چیزهای دیگر مورد توجه قرار گرفته است. حتی بریدگی دوربین جلو نیز 20 درصد کوچکتر از مدل های قبلی است.

با این حال، اگر همه شایعات را باور کنیم، آیفون 14 که در سال 2022 عرضه می شود؛ خود یک انقلاب خواهد  بود.

آخرین مورد از سیل افشاگری‌های اخیر که این بار توسط مارک گورمن، کارشناس اطلاعاتی معروف ارائه شده ادعا می‌کند که آیفون 14 اولین آیفون اپل خواهد بود که در نهایت ناچ دوربین جلو را حذف می‌کند، چیزی که مردم سال‌ها از آن شکایت داشتند . به گفته گورمن، اپل آن را با یک بریدگی دوربین تک گرد برای قرار دادن در مرکز نمایشگر جایگزین خواهد کرد.

ممکن است بپرسید دوربین TrueDepth برای Face ID چطور؟ چگونه همه اینها در یک نقطه کوچک روی صفحه نمایش قرار می گیرند؟ به گفته گورمن، دوربین FaceID به زیر صفحه نمایش منتقل می شود، دقیقاً جایی که شایعه شده حسگر اثر انگشت Touch ID برای آیفون 14 نیز پنهان می شود.

این گزارش که در ابتدا توسط MacRumors پوشش داده شد، مشخص نکرد که کدام مدل از سری آیفون 14 ممکن است دارای طراحی سوراخ پانچ باشد. ممکن است همه آنها باشند، یا ممکن است فقط آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرو مکس طراحی جدید را دریافت کنند.

در ماه مارس، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، حدس زد که یک صفحه نمایش سوراخ‌دار می‌تواند در برنامه اپل باشد. و در اواخر دسامبر امسال، The Elec نیز در همین مورد گزارش داد.

اگرچه طراحی سوراخ پانچ از نظر فضا کارآمدتر است، با این حال، هر دو سبک نمایشگر همیشه طرفداران خود را داشته اند. آیفون 14 به احتمال زیاد با صفحه نمایش سوراخ دار عرضه خواهد شد.

عرضه آیفون 14 با تغییر دلخواه کاربران

معرفی احتمالی نمایشگر حفره‌دار تنها چیزی نیست که در هفته گذشته دنیای طرفداران اپل را تکان داده است. اخیراً، شایعه دیگری ظاهر شد که تأیید می کند برخی از مدل های آیفون 14 اپل ممکن است با انواعی عرضه شوند که به طور کامل اسلات سیم کارت ندارند. مفهومی که قبلا برای آیفون 15 در نظر گرفته شده بود.

یکی دیگر از تغییرات فیزیکی متعدد شایعه شده در آیفون 14 این است  که اپل تمام ماژول های برجسته دوربین در پشت را حذف می کند تا گوشی را صاف تر کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
نعلل
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی