کد خبر: ۲۴۳۹۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰

نسخه مخصوص المپیک زمستانی گلکسی زد فلیپ 3 معرفی شد

با توجه به در پیش بودن المپیک زمستانی پکن، سامسونگ فرصت را غنیمت شمرده و نسخه محدودی از گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرده تا به استقبال این رویداد برود. این گوشی رنگ سفیدی تحت عنوان Winter Dream White دارد و با فریم طلایی ظاهر ورزشی و جذابی پیدا کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ امروز از نسخه خاصی از گلکسی زد فلیپ 3 برای المپیک زمستانی پکن رونمایی کرد. طراحی این دستگاه از سه رنگ سفید، طلایی و مشکی ساخته شده و در قاب عقب می‌توانیم زیر لوگوی سامسونگ لوگوی المپیک 2022 پکن را ببینیم.

نسخه مخصوص المپیک زمستانی گلکسی زد فلیپ 3 معرفی شد

نسخه جدید گلکسی زد فلیپ 3 دارای تم نرم‌افزاری مخصوصی برای المپیک زمستانی است. این تم شامل والپیپرها، آیکن‌ها و استایل جدیدی برای ساعت است که همگی با الهام از المپیک پکن ساخته شده‌اند. این دستگاه در مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت تقریبی 1258 دلار در چین عرضه می‌شود. عرضه این محصول از 25 دی ماه آغاز خواهد شد.

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۳

نسخه مخصوص المپیک زمستانی گلکسی زد فلیپ 3 معرفی شد

فعلا اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این نسخه از گلکسی زد فلیپ اعلام نشده و نمی‌دانیم که این دستگاه به همه ورزشکاران حاضر در المپیک اهدا می‌شود یا نه. نسخه استاندارد این گوشی تابستان امسال معرفی شد. موبایل سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند و نمایشگر 6.7 اینچی 120 هرتزی با +HDR10 دارد.

در قاب عقب این دستگاه دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی هم درون حفره‌ای در بالای نمایشگر داخلی دستگاه دیده می‌شود که در واقع یک سنسور 10 مگاپیکسلی است.

گلکسی زد فلیپ 3 انرژی خود را از یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با فناوری شارژ سریع 15 واتی سازگار است. این گوشی همچنین از شارژ بی‌سیم 10 واتی و شارژ معکوس 5 واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی