کد خبر: ۲۴۴۹۴
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام ارز دیجیتال در حوزه متاورس فعال است؟

دنیای جدیدی به نام متاورس! پس از تغییر نام شرکت فیسبوک به متا، ارز‌های دیجیتال بازار کریپتوکارنسی که در حوزه متاورس فعالیت می‌کنند که با رشد بسیار بزرگی مواجه شدند؛ ارز ویکتوریا یکی دیگر از رمز ارز‌های موجود در حوزه متاورس است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر با نوسانات قیمتی مواجه شده حتی پیش بینی کردند که قیمت ارز‌ها تا حدودی فروکش کند؛ بنابراین این نکته ضروری است که قبل از انجام هر کاری بایستی جوانب سنجیده و اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را به علاقه‌مندان معرفی کنیم.

دنیای جدید دیگر به نام متاورس! پس از تغییر نام شرکت فیسبوک به متا، ارز‌های دیجیتال بازار کریپتوکارنسی که در حوزه متاورس فعالیت می‌کنند که با رشد بسیار بزرگی مواجه شدند؛ ارز ویکتوریا یکی دیگر از رمز ارز‌های موجود در حوزه متاورس است! ارز دیجیتال ویکتوریا Victoria-VR یک MMORPG مبتنی بر بلاکچین در واقعیت مجازی با گرافیک واقعی ساخته شده بر روی Unreal Engine است که توسط کاربران آن ایجاد شده و متعلق به آن است.

کدام ارزدیجیتال در حوزه متاورس فعال است؟

کل جهان به گونه‌ای ساخته شده است که یک پلتفرم جهانی برای همه واقعیت‌های مجازی، بازی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز باشد و به طور جمعی یک Metaverse ایجاد کند.

در دنیای ویکتوریا (VR)، بازی‌ها، ماموریت‌ها، ماجراجویی بی‌پایان، گالری‌های مجازی و مارکت‌های بزرگ ویکتوریا وجود خواهد داشت که در آن‌ها می‌توانید NFT را به صورت سه بعدی مبادله کنید! علاوه بر این، کاربران برای هر یک از فعالیت‌های خود در دنیای VR پاداش دریافت خواهند کرد. باید گفت که توکن‌های ویکتوریا (VR) توکن‌های کاربردی بومی هستند و تنها ارز قابل قبول در دنیای ویکتوریا VR خواهند بود.

ارز دیجیتال ویکتوریا VR، توسط مدیر عامل Ondřej Dobruský و Adam Bém ایجاد شد. Ondřej Dobruský یک متخصص با بیش از ۱۶ سال تجربه در ایجاد فناوری‌های جدید دارد که از این ۱۶ سال، در حدود ۱۱ سال مدیریت مونتاژ را بر عهده داشت. Adam Bém یک کارآفرین فناوری، متخصص در زمینه بلاکچین و تبلیغ کننده فضای مجازی است. علاوه بر این، وی در زمینه امنیت سایبری نیز فعالیت کرده است.

کدام ارزدیجیتال در حوزه متاورس فعال است؟

DAO یک سازمان مستقل غیرمتمرکز است که ویکتوریا VR World را از طریق رای کنترل خواهد کرد. بنابراین، همه می‌توانند در تصمیم گیری درباره آینده Victoria VR کمک کنند. همه دارندگان توکن‌های VR و سرزمین‌های واقعیت مجازی، بخشی از DAO خواهند بود و حق دارند در هر رأی گیری درباره عملکرد ویکتوریا VR شرکت کنند. چشم انداز ما این است که ارز Victoria VR یک دنیای کاملاً عملیاتی باشد که بدون وابستگی به سازندگان اصلی خود رشد و تکامل یابد.

وجود گرافیک بالا در این سیستم با آخرین موتور Unreal Engine یکی از نقاط قوت ارز دیجیتال ویکتوریا (VR) است، ویکتوریا یک اقتصاد انگیزشی بی پایان است که به کاربران فعال و سهامداران پاداش می‌دهد؛ علاوه بر این موارد منحصر بودن بازی ارز ویکتوریا می‌تواند کاربران حوزه ارز‌های دیجیتال را به گونه‌ای به خود جذب کند که باعث پر شدن اوقات فراغت آن‌ها شود.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی