کد خبر: ۲۴۵۶۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

چرا ارزش سهام تسلا صعودی است؟

شرکت خودروسازی تسلا مشکلات زنجیره تامین را بهتر از سایر خودروسازان در سال ۲۰۲۱ مدیریت و در نتیجه نزدیک به یک میلیون خودروی الکتریکی عرضه کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، فول اعلام کرد، سال ۲۰۲۱ برای بسیاری از تولیدکنندگان سال سختی بود زیرا کسب‌وکارها مجبور شدند از افزایش هزینه‌ها و محدودیت‌های زنجیره تامین عبور کنند اما تسلا، رهبر خودروهای الکتریکی (EV) این مسائل را مدیریت و پیشرفت کرد.

بر اساس داده‌ها، تسلا به رشد خود ادامه داد و در سال ۲۰۲۱ سهام آن ۴۹.۸ درصد افزایش یافت، این جهش پس از یک سال سخت برای سهام در سال ۲۰۲۰ و زمانی بود که سهام بیش از ۷۰۰ درصد رشد کرد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران مشتاق هستند که بدانند آیا سهام در سال ۲۰۲۲ به رشد خود ادامه خواهد داد یا خیر.

تسلا سال ۲۰۲۱ را با قدرت به پایان رساند و بیش از ۳۰۸ هزار خودرو در سه ماهه چهارم تحویل داد. به این ترتیب مجموع تحویل‌های سال ۲۰۲۱ آن به ۹۳۶ هزار و ۱۷۲ رسید که نشان‌دهنده افزایش ۸۷.۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰ است.

وقتی شرکت نتایج سال ۲۰۲۱ را به‌طور کامل گزارش کند، سرمایه‌گذاران احتمالا خواهند شنید که درآمد سال از ۵۰ میلیارد دلار فراتر رفته و کسب‌وکار سودآور است.

درآمد خالص تا ۹ ماه اول سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۳.۲ میلیارد دلار بود. سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر کاتالیزورهای جدید هستند.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی