کد خبر: ۲۴۶۰۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

جیمیل هم رکورد نصب در اندروید را زد

Google Play Services اولین اپلیکیشنی بود که به 10 میلیارد نصب رسید.

به گزارش «نبض فناوری»، اپلیکیشن جیمیل اندروید چهارمین اپلیکیشنی است که به 10 میلیارد نصب رسیده است. سه برنامه دیگر که به نقطه عطف بیش از 10 میلیارد نصب از فروشگاه گوگل پلی می رسند، خدمات Google Play، YouTube و Google Maps هستند. سرویس ایمیل گوگل از زمان راه اندازی آن در آوریل 2004 بسیار محبوب بوده است. گوگل همچنین اخیراً ویژگی های زیادی را به جیمیل اضافه کرده است. آخرین مورد، به‌روزرسانی ویژگی Undo Send Gmail است که به کاربران امکان می‌دهد ایمیل‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف بازیابی کنند.

ورود جیمیل به کلوپ دانلود بیش از 10 میلیارد اولین بار توسط پلیس اندروید مشاهده و گزارش شد. همچنین توضیح داد که چگونه خدمات Google Play که ابتدا به 10 میلیارد نصب رسید توسط YouTube و Google Maps به ترتیب دنبال شد. جیمیل چهارمین اپلیکیشنی است که به این عدد در فروشگاه گوگل پلی رسیده است.

جیمیل اکنون دارای بسیاری از ویژگی های جالب است. اخیراً، سرویس پست الکترونیکی Google گزینه‌هایی را در بازه‌های زمانی مختلف ارائه کرده است (5 ثانیه، 10 ثانیه، 20 ثانیه یا 30 ثانیه )که در آن کاربران می‌توانند ایمیل ارسال شده را لغو کنند. جیمیل قبلاً یک پنجره استاندارد پنج ثانیه ای برای یادآوری پیامی که اشتباهاً ارسال شده بود داشت. عملکرد لغو ارسال پیام در جیمیل برای وب و برنامه های تلفن همراه جیمیل موجود است.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های اخیر برای Google Chat در جیمیل ارائه شد. با این کار کاربران می توانند تماس های صوتی و تصویری 1:1 برقرار کنند. این شرکت این به روز رسانی را به طور خاص برای کاربران موبایل در پلتفرم های اندروید و iOS ارائه کرده است. این تماس‌ها فقط با کاربرانی که در لیست چت موجود هستند امکان‌پذیر است. کاربران همچنین تماس‌های از دست رفته و جزئیات تماس‌های جاری را از فهرست چت در جیمیل مشاهده خواهند کرد.

برچسب ها: جیمیل اپلیکیشن
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی