کد خبر: ۲۴۷۵۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۴

گوشی که یک هارد اکسترنال است!

خبرها حاکی از این است که گوشی پرچمدار سامسونگ با گزینه ذخیره سازی 1 ترابایتی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»،  این روزها شایعات بیشتری در رابطه با سری گلکسی اس 22 آینده سامسونگ منتشر شده است. یکی از جدیدترین گمانه‌زنی‌ها پیرامون این سری، حول گوشی برتر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا و گزینه‌های ذخیره‌سازی آن می‌چرخد.

شاید به خاطر داشته باشید که در سال 2019، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با پیکربندی شامل 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در دسترس بود. اما سامسونگ این گزینه را برای هیچ گوشی گلکسی دیگری در دسترس قرار نداد از آن زمان و با توجه به اینکه اپل بالاخره یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی را در مدل‌های آیفون 13 پرو ارائه کرد، سامسونگ نیز در حال بازگشت به سرزمین 1 ترابایتی است. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که گزینه ذخیره سازی 1 ترابایتی برای Galaxy S22 Ultra وجود داشته باشد.

یکی از کارمندان سابق سامسونگ در روز شنبه توییتی ارسال کرد که سامسونگ تصمیم گرفته از 1 ترابایت در گلکسی اس 22 اولترا پشتیبانی کند. با این حال، تاریخ انتشار مشخص نیست.

شایعات پیش از این نشان داد که مدل پایه گلکسی اس 22 اولترا به جای 12 گیگابایتی که مدل پایه با آن عرضه شده بود، به 8 گیگابایت حافظه مجهز خواهد شد.

به گفته LetsGo Digital، واحد پایه گلکسی اس 22 اولترا، با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، می تواند به 1300 یورو (1484 دلار آمریکا بر اساس نرخ ارز فعلی) برسد. مدل با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی می تواند 1400 یورو (1600 دلار آمریکا) قیمت داشته باشد و واحدی که دارای 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی است، انتظار می رود قیمتی معادل 1500 یورو (1700 دلار) داشته باشد.

گزینه های چهار رنگ برای Galaxy S22 Ultra شامل مشکی، سفید، سبز و شرابی است. مهمتر از آن، گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است مشکلات تولید سامسونگ را مجبور کند تا چیپست Exynos 2200 را با گرافیک AMD کنار بگذارد و برای همه دستگاه ها به سراغ اسنپدراگون 8 نسل 1 برود.

Galaxy S22 Ultra دارای یک دهانه برای قلم S Pen خواهد بود

در نهایت، همانطور که امروز صبح اشاره کردیم، گلکسی اس 22 اولترا، که بیش از یک شباهت گذرا به گلکسی نوت با گوشه‌های مربعی‌اش شباهت دارد، دارای یک دهانه در پایین دستگاه خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد قلم S خود را در داخل آن ذخیره کنند.

انتظار داریم گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در 9 فوریه با تاریخ عرضه 24 فوریه معرفی شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
از طریق روز شنبه توئیت ارسال کرد یعنی چی ؟
2
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی