کد خبر: ۲۴۸۲۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

بهترین تلفن های همراه برای سالمندان

این روزها، گوشی‌های هوشمند بخش مهمی از زندگی ما هستند، با انواع طراحی‌های عجیب و غریب و همیشه سعی می‌کنند با ویژگی‌های چشمگیر توجه ما را به خود جلب کنند. اما در حالی که گوشی‌های هوشمند از همیشه توانایی بیشتری دارند، افرادی هستند که یا به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند یا نمی‌توانند از یادگیری نحوه کار با آن‌ها خسته شوند، در عوض به یک تلفن ساده و آسان برای تماس‌ها و پیام‌های اولیه نیاز دارند.

به گزارش «نبض فناوری»، بسیاری از بزرگترهای ما جذابیت تلفن‌های هوشمند را نمی‌بینند و ترجیح می‌دهند دستگاهی داشته باشند که به سادگی به آنها اجازه می‌دهد با فشار یک دکمه با عزیزانشان تماس بگیرند.

خوشبختانه اینگونه تلفن های پایه هنوز در سال 2022 وجود دارند، حتی به یک گروه محصول خاص تبدیل شده اند و در این گروه تلفن هایی وجود دارد که به طور خاص برای افراد مسن ساخته شده اند، با دکمه های بزرگ، صداهای قوی و حتی دکمه های SOS برای مواقع اضطراری.

بهترین گوشی‌ها برای سالمندان:

  • Kazuna eTalk

بهترین تلفن های همراه برای سالمندان

Kazuna eTalk یک گوشی تاشو کلاسیک است، مانند آنچه که 20 سال پیش داشتیم. دارای دکمه های سبز و قرمز به راحتی قابل تشخیص برای پاسخگویی و پایان دادن به تماس ها است و می توانید مخاطبین را مستقیماً از صفحه کلید برای شماره گیری سریع ذخیره کنید.

  • Alcatel Go Flip 4

بهترین تلفن های همراه برای سالمندان

این گوشی طرح‌بندی مشابه  مورد قبلی دارد با این تفاوت که دکمه‌ها کمی بزرگ‌تر هستند و استفاده از آن‌ها را برای افرادی که مشکل بینایی دارند راحت‌تر می‌کند.

این گوشی همچنین دارای قابلیت هات اسپات و حتی دستیار گوگل است.

  • Cingular Flip 4

بهترین تلفن های همراه برای سالمندان

اگرچه عملکرد اصلی Cingular Flip 4 به احتمال زیاد برقراری تماس یا ارسال پیام های متنی است، اما در واقع هوشمندتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

در این گوشی می توانید از دستیار گوگل ، نقشه و حتی یوتیوب استفاده کنید. مسلماً، بستگان مسن شما احتمالاً به این موضوع اهمیت نمی‌دهند، اما این ویژگی‌های خوبی هستند. با وجود این ویژگی های اضافی گوشی های هوشمند، عمر باتری باید زیاد باشد.

  • نوکیا 3310

بهترین تلفن های همراه برای سالمندان

نقطه ضعف این گوشی این است که از LTE پشتیبانی نمی کند، بنابراین کیفیت تماس و همچنین پشتیبانی در آینده ممکن است بدتر شود.

  • ZTE Cymbal Z-320

بهترین تلفن های همراه برای سالمندان

ZTE یک برند شناخته شده در دنیای تلفن است و Cymbal Z-320 یک گوشی تاشو آنلاک است که از 4G پشتیبانی می کند. این به خودی خود با در نظر گرفتن افراد مسن طراحی نشده است. برخی از افراد مسن ممکن است در واقع یک تلفن تاشو با ظاهر کلاسیک تر مانند این را ترجیح دهند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی