کد خبر: ۲۴۸۳۶
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

نحوه گرفتن اسکرین شات در اپل واچ

اپل واچ یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند در سراسر جهان است؛ حال نحوه گرفتن اسکرین شات در این ساعت های هوشمند را توضیح خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، این پوشیدنی دقیقاً مانند یک نسخه کوچکتر از آیفون است. این می تواند تمام عملکردهای اساسی را که یک تلفن هوشمند می تواند انجام دهد مانند تماس، پیامک، پخش موسیقی، مرور اینترنت و چندین ویژگی دیگر را انجام دهد. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید در اپل واچ خود نیز اسکرین شات بگیرید.

گرفتن اسکرین شات یک فرآیند کاملا ساده در آیفون است. فقط باید دو دکمه را به طور همزمان فشار دهید یا حتی می توانید با ضربه زدن روی پنل پشتی یک اسکرین شات بگیرید. به همین ترتیب، می‌توانید یک اسکرین‌شات از اپل واچ خود ذخیره کنید، اما ابتدا باید این ویژگی را فعال کنید. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید یک اسکرین شات در اپل واچ خود بگیرید، می توانید این مراحل را دنبال کنید.

1- برنامه Watch را در اپل آیفون خود باز کنید.

2-روی تب My Watch در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.

3-روی General ضربه بزنید.

4-به پایین اسکرول کنید و کلید فعال کردن اسکرین شات ها را روشن کنید.

5-هنگامی که این ویژگی را فعال کردید، می توانید با کلیک روی Digital Crown و دکمه کناری به طور همزمان از اپل واچ خود اسکرین شات بگیرید.

پس از گرفتن اسکرین شات در اپل واچ، می توانید آن را در پوشه Screenshots در اپلیکیشن Photos آیفون خود پیدا کنید. همچنین می‌توانید اسکرین شات را از برنامه Photos مانند هر تصویر دیگری ویرایش، به اشتراک بگذارید یا حذف کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی