کد خبر: ۲۵۳۴۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

ویژگی جدید توییتر باب دل کاربران نیست!

ویژگی جدید توییتر این امکان را می دهد تا مستقیماً از یک توییت دایرکت ارسال کنید؛ اما برخی می گوسند اینکار باعث آزار و اذیت آن ها می شود.

مریم سوملایر

به گزارش «نبض فناوری»، توییتر در حال بررسی راه جدیدی برای ارسال DM در iOS است که کاربران از طریق پیوندی در توییت‌های دیگران و دور زدن دکمه DM در نمایه آن ها، به صندوق ورودی شما می‌روند. این پلتفرم می‌گوید این کار شروع یک مکالمه را از جدول زمانی شما آسان‌تر می‌کند؛ اما احتمالاً می‌توانید ببینید که چگونه این امر می‌تواند اشتباه باشد.

ارائه یک میانبر به DM های شما می تواند کاربران را حتی بیشتر در معرض آزار و اذیت قرار دهد. کاربران می توانند به جای اینکه مجبور باشند روی نمایه کلیک کنند تا به صندوق ورودی شما بروند، افکار خود را از طریق یک پیام خصوصی (و به همان راحتی که می توانند به توییت شما پاسخ دهند) به اشتراک بگذارند.

به سختی می توان فهمید که این ویژگی دقیقاً برای چه کسی می تواند مفید باشد؛دوستان نزدیک ممکن است بخواهند یک راه سریع برای ارسال پیامک به یکدیگر داشته باشند، اما اکثر مردم راحت هستند که به نمایه توییتر دوستان مراجعه کنند تا پیامی برای آنها ارسال کنند.

توییتر از قبل می‌دانست که DM‌های ناخوشایند می‌توانند یک مشکل باشند، به همین دلیل است که در سال ۲۰۱۹ ویژگی‌ای را ارائه کرد که به‌طور خودکار DM‌های توهین‌آمیز را فیلتر می‌کند.

مشخص نیست که اگر این دکمه جدید DM از مرحله آزمایش خارج شود، آیا گزینه ای برای کاربران برای خاموش کردن ویژگی به دلایل ایمنی و حفظ حریم خصوصی وجود خواهد داشت یا خیر.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی