کد خبر: ۲۵۸۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

شایعات در مورد لپ تاپ جدید سامسونگ چیست؟

شایعه شده که شرکت سامسونگ در مورد گلکسی بوک پرو 2 در همایش جهانی گوشی همراه صحبت کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اخیراً فاش شده است که نشان می دهد سامسونگ ممکن است یک لپ تاپ قابل تبدیل را معرفی کند که احتمالاً Galaxy Book Pro 360  نامیده می شود در همایش جهانی موبایل(MWC) هفته آینده رونمایی می شود.

@OnLeaks  افشاگر موبایل و نشریه GizNext برای به اشتراک گذاشتن رندرهای شماتیک کارخانه ای دستگاهی که با نام رمز mars 2. کشف شده، همکاری کرده اند. از آنجایی که گلکسی بوک پرو 360 اصلی با نام رمز " mars " شناخته می شد، منابع انتظار دارند که دستگاه آینده جانشین آن باشد. با این حال، نام Galaxy Book Pro 2 360 هنوز تایید نشده است.

GizNext و @OnLeaks رندرهای مبتنی بر شماتیک از Samsung Galaxy Book Pro 2 360 احتمالی را به اشتراک گذاشتند.

با توجه به مشخصات و رندرهای موجود، انتظار می‌رود این دستگاه یک لپ‌تاپ قابل تبدیل با لولای 360 درجه باشد. احتمالاً صفحه نمایش 15.6 اینچی با نسبت تصویر 16:9، سه درگاه USB-C، جک 3.5 میلی متری صدا و اسلات کارت MicroSD خواهد داشت. به نظر می رسد Galaxy Book Pro 360 اشتراکات زیادی با نسخه اصلی دارد.

سامسونگ در مورد برنامه‌هایی برای استفاده از پردازنده‌های جدید Intel Alder Lake در لپ‌تاپ‌های Galaxy Book آینده و همچنین نرم‌افزار شخصی‌سازی شده One UI Book 4 مبتنی بر ویندوز 11 برای محصولات جدید صحبت کرده است. این ویژگی‌ها ممکن است برای Galaxy Book Pro 2 360 نیز باشند، زیرا این برند گفته است که قصد دارد در طول MWC در مورد این ویژگی‌ها اطلاعیه‌هایی ارائه کند.

سامسونگ هفته گذشته تأیید کرد که رویداد Galaxy MWC آن در ساعت 10 صبح به وقت محلی در 27 فوریه به صورت زنده و مجازی در YouTube برگزار می شود.

سامسونگ هیچ سخن رسمی در نکات این رویداد اعلام نکرده است.  همایش جهانی موبایل از 28 فوریه تا 3 مارس در بارسلون اسپانیا برگزار می شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی