کد خبر: ۲۵۹۴۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

نحوه تغییر تم یا رنگ چت در اینستاگرام

یکی از ویژگی هایی که هنوز بسیاری از کاربران از آن آگاه نیستند، امکان تغییر تم های چت در اینستاگرام است.

به گزارش «نبض فناوری»، چند سال پیش، شرکت متا چندین ویژگی پیام رسانی جدید را برای مسنجر و اینستاگرام اعلام کرد. این ویژگی ها عبارتند از Watch Together، Vanish Mode و موارد دیگر. یکی از ویژگی هایی که هنوز بسیاری از کاربران از آن آگاه نیستند، امکان تغییر تم های چت است. اگر تجربه جدید مسنجر را در اینستاگرام انتخاب کرده اید، حتما رنگ پیش فرض اینستاگرام را به عنوان پس زمینه پیام در چت ها دیده اید. اما می توانید تم های مختلفی را برای چت های مختلف در اینستاگرام انتخاب کنید.

کاربران با تجربه مسنجر در اینستاگرام می توانند تم های مختلفی را برای چت های فردی و همچنین چت های گروهی انتخاب کنند. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد فقط رنگ باکس پیام را تغییر دهید. این ویژگی برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. در حال حاضر، اینستاگرام 15 تم و 21 گزینه رنگ پس‌زمینه پیام را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که زمانی که حالت تاریک/روشن را در گوشی هوشمند خود تغییر می دهید، ممکن است موضوعی که انتخاب کرده اید متفاوت به نظر برسد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه تم و رنگ چت اینستاگرام را تغییر دهید، می توانید این مراحل را دنبال کنید.

1.برنامه اینستاگرام را در گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود باز کنید.

2.روی نماد مسنجر در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

3.روی چت فردی یا چت گروهی که می‌خواهید تم یا رنگ چت را تغییر دهید، ضربه بزنید.

4.در بالای صفحه، روی نام کاربر ضربه بزنید.

5.از تنظیمات چت، روی Theme ضربه بزنید.

6.شما می توانید یک پاپ آپ با 15 تم و 21 گزینه رنگ پس زمینه پیام را مشاهده کنید. روی گزینه تم یا رنگی که می خواهید برای این چت خاص استفاده کنید ضربه بزنید.

اینستاگرام اخیراً قابلیت « Daily Limit» را در اپلیکیشن خود به‌روزرسانی کرده است. پلتفرم متعلق به متا دارای گزینه های زمان محدودی در برنامه است که اکنون از 30 دقیقه شروع می شود.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی