کد خبر: ۲۵۹۵۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۱

تمدید مهلت ثبت طرح در طرح‌های نوآورانه فناوری نانو

ثبت طرح در برنامه نانومچ (Nanomatch) تا ۱۲ اسفندماه تمدید شد.

به گزارش« نبض فناوری» ثبت نام دومین مرحله از فراخوان‌های دوره دهم نانومچ، از یکم تا ۳۰ بهمن ماه برگزار شد که با توجه به درخواست متقاضیان و فناوران، تا ۱۲ اسفندماه تمدید شد. طرح‌هایی که در برنامه ثبت می‌شوند، در گام نخست از چهار جنبه «فنی»، «نو بودن»، «نانومقیاس» و «قابلیت تجاری» مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت تأیید، وارد مرحله مصاحبه شده و از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بر این اساس فناورانی که به یک نمونه اولیه نانویی دست یافته و طرح آنها دارای پتانسیل تجاری‌ است، می‌توانند تا این تاریخ برای ثبت طرح خود در برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو اقدام کنند.

به نقل از ستاد نانو، برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (نانومچ)، برنامه‌ای دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که تسهیل فرایند تجاری‌سازی و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه نانوفناوری را دنبال می‌کند. در این برنامه، تیم‌های مستعدی که انگیزه لازم برای تجاری‌سازی فناوری خود داشته باشند، می‌توانند از مجموعه‌ خدمات چون تسهیلات، آموزش‌های کسب‌وکاری و مشاوره‌های مورد نیاز در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

شتابدهنده نانویی نانومچ، در مسیر توسعه ایده تا تجاری‌سازی، ثبت اختراع، رصد فناوری، رصد بازار، جذب سرمایه و …، همراه فناوران بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با توسعه نمونه خود، آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

ارسال نظرات
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی