کد خبر: ۲۶۰۶۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

نرم‌افزار‌های پرداخت الکترونیک و خدمات بانکی تولید شد

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فن آوران انیاک رایانه، گفت: این شرکت دانش‌بنیان با هدف ارائه فناوری‌های مدرن و نوین در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی شکل گرفته است.

سید ابراهیم حسینی نژاد مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فن آوران انیاک رایانه، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیکی و خدمات بانکی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد، اظهار کرد: ابزار‌های سخت افزاریی و راه‌حل‌های نرم افزاریی بخش دیگری از فعالیت این شرکت است.

وی تصریح کرد: این شرکت دانش‌بنیان با هدف ارائه فناوری‌های مدرن و نوین در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی شکل گرفته است.

حسینی‌نژاد با تأکید براینکه ارائه خدمات نوین باعث شده که گواهی داشن بنیان را دریافت کنیم، گفت: با اتکا به توان داخلی در حوزه خدمات مالی به‌خصوص زیرساخت‌های پرداخت و ارائه محصولاتی مانند راهکار‌های مدیریت تراکنش، شخصی‌سازی بستر‌های کاربردی بر اساس هر صنعت و در کنار آن سرویس‌های مرتبط با راهکار‌های سخت‌افزاری، این شرکت دانش‌بنیان را بر آن داشت تا سهم عمده‌ای در پوشش نیاز‌های خدمات پردازشی به‌خصوص در پروژه‌های کارت محور و بستر‌های تراکنش مالی و امتیازی با هدف ارتقاء سطح وفاداری مشتریان مخاطبین خود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فن آوران انیاک رایانه ادامه داد: این شرکت محصولات زیادی را روانه بازار کرده و تمام این پروژه با فناوری و دانش بومی اجرایی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز تبادل امتیازی کشور در قالب اتاق پایاپای تسویه سیستم‌های امتیازی (شتاک)، راه‌اندازی GDS مرکزی در حوزه گردشگری و بیمه، اخذ اولین موافقت اصولی و مجوز پی‌اس‌پی در کشور، ارائه طرح اولیه اپراتوری داده‌های مالیات بر ارزش افزوده صندوق‌های فروشگاهی (TSP) اشاره کرد.

حسینی‌نژاد افزود: نحوه عملکرد سوییچ انیاک سافت بر پایه سه بخش نرم افزاری شامل موارد زیر بنا شده که به صورت بسیار یکپارچه با یکدیگر در ارتباط می‌باشند، سیستم پردازش آنلاین تراکنش‌ها، سیستم مدیریت کارت و سیستم تولید کارت که طیف وسیعی از توابع پردازش و مدیریت کارت را به صورت یکپارچه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این محصولات سوئیچ پذیرندگی است که تراکنش‌هایی که روی اینترنت و pos انجام می‌شود را پردازش می‌کند؛ و محصول دیگر سوئیچ صدور کارت بانکی است که دو سه میلیون کارت صادر شده است. برنامه جدید در حوزه خدمات فروش اقساطی است در نظر داریم با همکاری یکی از استارتاپ‌ها آن را انجام دهیم در حوزه تراکنش‌های پذیرندگی یک برنامه توسعه‌ای در دستور کار است که در سال آینده اجرایی کنیم.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی