کد خبر: ۲۶۰۸۹
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

مانیتور قابل حمل M۱۴d لنوو معرفی شد

مانیتور ۱۴ اینچی قابل حمل M۱۴d لنوو با وزن ۶۰۰ گرم معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»،  شرکت لنوو به تازگی مانیتور ThinkVision M۱۴d را برای حرفه ای‌ها عرضه کرد. این مانیتور ۲K بسیار باریک و سبک است و راه حلی عالی برای نیاز‌های صفحه نمایش کوچک قابل حمل است.

به گزارش فون آرنا؛ مانیتور ThinkVision M۱۴d جانشین مانیتور لمسی ThinkVision M۱۴t و ThinkVision M۱۴ است. اما این بار با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ عرضه می‌شود، زیرا اکثر لپ تاپ‌های تجاری و حرفه‌ای در حال حرکت به سمت نسبت تصویر ۱۶:۱۰ هستند.

در مورد مشخصات این مانیتور، گفته شده که این مانیتور دارای یک پنل ۱۴ اینچی ۲K با رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل و ضد تابش نور است. این نمایشگر دارای نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۶ میلی ثانیه است. همچنین ۱۰۰ ٪ از طیف رنگ sRGB را پوشش می‌دهد، حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت دارد و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ را ارائه می‌دهد.

این مانیتور به عنوان یک ویژگی خاص، از "کمی نور آبی طبیعی" بهره می‌برد که باعث می‌شود با تماشای طولانی صفحه نمایش، چشم‌ها خسته نشوند.

مانیتور قابل حمل M۱۴d لنوو

وزن این مانیتور ۰.۶ کیلوگرم (۱.۳ پوند) است، که باعث می‌شود به راحتی در کنار لپ تاپ قرار بگیرید. کاربران همچنین می‌توانند آن را از طریق دو سوراخ پیچ ۱۰۰ میلی متری نصب کنند.

منبع:باشگاه

برچسب ها: لنوو مانیتور
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی